شناسهٔ خبر: 36565471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم ملایر/ افتتاح ۸ واحد مسکونی

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، از افتتاح هشت واحد مسکونی برای محرومان توسط اردوهای جهادی در این هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سید جواد حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اینکه بسیج تفکری الهی و شکل گرفته از مکتب اسلام است اظهار کرد: این تفکر بعد از پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل شکل گرفت.

وی با بیان اینکه طوفان‌های زیادی تا امروز این انقلاب را تهدید کرده است اما ما هنوز ایستاده‌ایم افزود: با تفکر بسیجی ملت ایران توانستیم همه طوفان‌ها را پشت سر بگذاریم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای ۲۵۰ برنامه مختلف در شهرستان ملایر همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با حضور بسیجیان و همکاری ادارات و نهادها، بسیج و سپاه ناحیه ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان در هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه ملایر، غبارروبی گلزار شهدا و... از برنامه‌های هفته بسیج در ملایر است.

حسینی از افتتاح هشت واحد مسکونی برای محرومان توسط اردوهای جهادی در این هفته خبر داد و گفت: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، نشست‌های بصیرت‌افزایی، تقدیر از ورزشکاران، محفل انس با قرآن، همایش تقدیر از نخبگان و... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ «اقتدار، شکوه و مقاومت» در روز پنجم آذرماه تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، میز خدمت، دیدار با مسوولان و برنامه‌های مختلف در پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت، سرکشی از خانه سالمندان و بیماران و... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر است.

انتهای پیام/ ۸۹۰۱۳

نظر شما