شناسهٔ خبر: 36502718 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پایتخت دوشنبه برفی است/توصیه های پلیس راهور

هواشناسی پیش بینی کرد: با ورود سامانه سرد بارشی، بارش برف در ارتفاعات البرز آغاز شده و شاهد بارش برف در تهران باشیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 پلیس هم توصیه کرد شهروندان در ایام برفی از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.
<div id="video-display-embed-code_250031" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/744896/250031?width=400&height=300"></script></div>


با گسترش سامانه سرد بارشی، برف ارتفاعات زاگرس و بسیاری از مناطق غربی و مرکز کشور رو فرا گرفته است. در گیلان بارش‌ها تا ظهر سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و در مازندران تا چهارشنبه هوا ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.
 
آسمان نیمه‌جنوبی کشور هم بارانی پیش بینی می‌شود
بارش‌های پائیزی در خوزستان غباری رو که پس از ۹ روز بر چهره شهر‌های استان نشسته بود شست و لطافت خاصی به هوای این شهر‌ها بخشید.

مدیریت بحران خوزستان هم درباره وقوع رگبار باران، رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و تگرگ در برخی مناطق استان هشدار داد.
 
<div id="video-display-embed-code_250032" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/744896/250032?width=400&height=300"></script></div>
 
هواشناسی درباره احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و هرمزگان هشدار داد.
 
هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارش‌زا و جریانات سرد شمالی از عصر دوشنبه شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد و با نفوذ این جریانات، بارش‌ها از عصر سه‌شنبه به شکل باران و در نواحی سرد به شکل بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما