شناسهٔ خبر: 36496053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعزیرات حکومتی با گرانفروشان برخورد قاطع می‌کند

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: تعزیرات حکومتی استان با متخلفان حوزه گرانفروشی در کردستان برخورد می‌کند.

صاحب‌خبر -

سید نجیم حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به گران شدن قیمت بنزین مردم تصور می‌کنند که قیمت سایر اجناس نیز گران شده در حالیکه گران شدن قیمت بنزین نباید زمینه‌ساز تغییر قیمت سایر اجناس شود.

وی بیان کرد: هیچ تاکسی و راننده آژانسی حق ندارد مبلغ گزافی از مسافران به بهانه افزایش قیمت بنزین دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های بازرسی تعزیرات حکومتی استان 24 ساعته در استان فعال و قیمت کالاها و تخلفات گزارش شده را بررسی می‌کنند، بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی تعزیرات حکومتی را درجریان بگذارند تا با متخلفان برخورد شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان در حال حاضر سه گروه گشت و بازرسی در مرکز استان کردستان فعال است که بر وضعیت بازار نظارت دارد.

حسینی از مردم خواست در صورت رویت هرگونه گرانفروشی در هر صنفی از طریق شماره‌های 135 و یا 124 تعزیرات حکومتی را در جریان بگذارند تا بلافاصله توسط بازرسان پیگیری شود.

وی در پایان نیز از رسانه‌ها خواست در راستای تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی مردم نسبت به همکاری با تعزیرات حکومتی برای گزارش تخلفات گرانفروشی همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است، سامانه 135 مربوط به تعزیرات حکومتی و سامانه 124 مربوط به حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است که مردم از طریق این سامانه می‌توانند تخلفات گرانفروشی و کم‌فروشی را به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/2330/72

نظر شما