شناسهٔ خبر: 36475490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارش برف در هراز و فیروزکوه/ محور‌های شرقی تهران لغزنده است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با شروع بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد همه زندگی سطح محورها هستیم بنابراین هموطنان بدون داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه وارد محورها نشوند.

صاحب‌خبر -

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگ حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز روان و در ارتفاعات به دلیل لغزندگی محور با کندی همراه است، اما مشکلی در خصوص عبور و مرور وجود ندارد.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه روان و بدون مشکل است اما در مناطقی مانند گدوک که بارش برف را شاهد هستیم سطح جاده لغزنده و تردد در این محور این مناطق با احتیاط بیشتری توسط رانندگان صورت می‌گیرد. 

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون مشکل در جریان است، اما هم‌وطنان احتیاط در تردد را در هنگام بارش ها مدنظر قرار بدهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط هم‌وطنان خاطرنشان کرد: بارش برف در مناطق مختلف محورهای هراز و فیروزکوه آغاز شده بنابراین هموطنان سفرهای غیر ضروری به سمت شمال کشور نداشته باشند و قبل از ورود به محورها از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودرو خود اطمینان حاصل کرده با تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ وارد مسیرها شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/ی۳۰

نظر شما