شناسهٔ خبر: 36468285 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ترافیک پرحجم در محورهای شرق استان تهران

فارس

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون در ارتفاعات محور هراز و منطقه گدوک در محور فیروزکوه شاهد بارش خفیف برف هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و هم‌وطنان به‌مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

بیشتر بخوانید:

بارش باران و برف در استان تهران

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم گزارش‌شده اما به دلیل بارش برف در ارتفاعات هراز و منطقه گدوک در محور فیروزکوه هم‌وطنان با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در این مسیرها تردد کنند.

محبی. بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده، اذعان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم است اما به دلیل عریض بودن این محورها عبور وسایل نقلیه با سهولت صورت می‌گیرد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با تأکید بر اینکه بارش برف و باران هم‌اکنون و طی روزهای آینده در محورهای مواصلاتی شرق استان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: هم‌وطنانی که قصد مسافرت از مسیرهای هراز و فیروزکوه را دارند با تجهیزات کامل زمستانه به‌خصوص زنجیر چرخ وارد محورها شوند و قبل از شروع مسافرت از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سپس با پوشاک و اغذیه کافی وارد این مسیرها شوند.

وی تأکید کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

نظر شما