شناسهٔ خبر: 36450156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری دهمین یادواره شهدای وحدت در مشهد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهید شوشتری حلقه اول استکبارستیزی برای گسترش عدل نبوی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در دهمین یادواره شهدای وحدت در مجتمع آیه‌های مشهد افزود: دشمن به دلیل ترس از اتحاد مسلمانان، خائنانه و ناجوانمردانه عزیزترین افراد ما را به شهادت می رساند.

وی تاکید کرد: شهید شوشتری از قافله‌ شهیدان عقب نماند و بعد از رشادت‌ها و دلاوری‌ها در یک نقطه‌ تاریخی به شهادت رسید.

امام جمعه مشهد افزود: آنچه برای ما مهم است بصیرت شناسی، جریان‌شناسی، دشمن‌شناسی و تکلیف شناسی ما در عرصه‌های مختلف در مقابله با دشمن است.

 وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای وحدت بیان کرد: شهادت شهدای وحدت نشان داد که این انقلاب تمام شدنی نیست و مبارزه همواره چاشنی و همراه انقلاب است. همان انقلابی که در سال۴۲ آغاز شد، الان هم ادامه دارد و با قدرت با دشمنان مبارزه می کنیم.

آیت الله علم‌الهدی افزود:در جریان مبارزه با دشمن، شهادت مقصد نهایی است و تا زمانی که دین جهانی پیامبر(ص) به دست عزیزترین نواده او در دنیا استقرار یابد کار را ادامه می دهیم. در شعاع سرخ فام خون شهدا باید واقعیات را بفهمیم و به عنوان خط حرکتی خود، راه آنها را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در گام دوم انقلاب هم باید قدرت نظام و انقلاب را برای توسعه اسلام و پیامبر(ص) چنان پیش ببریم که در مرز نهایی تکلیف مبارزاتی ما، شهادت قرار گیرد.

آیت الله علم الهدی گفت: امروز طرف مبارزه ما، رسانه های استکباری، صهیونیستی، دستگاه‌های نظامی و قدرت های مسلحانه و شبکه های اطلاعاتی بین المللی هستند. این توسعه مبارزه نسبت به چهل سال پیش، نشانگر توسعه قدرت ما است و هم اینک استکبار به جایی رسیده است که با همه توانمندی و شگردهای فتنه انگیز خود قدرت خاموش‌کردن انقلاب و حتی قدرت تضعیف آن را ندارد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این یادواره گفت: فروتنی، تواضع و دستگیری از نیازمندان از جمله ویژگی های شهید شوشتری بود.

مولوی نظیر احمد سلامی با بیان اینکه شهید شوشتری فرشته ای بود که به سیستان و بلوچستان آمد افزود: دشمن ارزش شهید شوشتری را متوجه شد و فهمید حضور او چقدر برای منطقه و مردم ارزشمند است.

وی گفت: اکنون فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات و راه آن شهید را در همه جای کشور و در سیستان و بلوچستان بیش از پیش ادامه می دهد.

نظر شما