شناسهٔ خبر: 36447189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت‌الله علم‌الهدی: شهید شوشتری حلقه اول استکبار ستیزی برای گسترش عدل نبوی بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز استکبار ستیزی توسط انقلاب به همه جا صادر شده است که در راستای تحقق همان وعده‌ خداوند برای گسترش عدل نبوی و اسلام است، حلقه‌ اول این استکبار ستیزی شهادت و شهیدانی همچون شهید شوشتری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در دهمین یادواره شهدای وحدت که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: تأمل در جریانات ظهور پیامبر اکرم(ص) در این مقطع زمانی برای ما حیاتی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: شکستن طاق کسری، جوشیدن آب از بیابان سماوه و خشکیدن دریای ساوه حوادثی بود که خداوند با آن اعلام کرد نقطه‌ عطفی در زندگی انسان به‌وجود آمده است، این پیامی که با یک جریان تکوینی به بشر اعلام شد، هزار و ۴۰۰ سال است معنا و مفهوم آن را درک نکردیم.

وی افزود: پیام این اتفاقات فراگیری اسلام در کره‌ی خاکی و عدل نبوی در همه جا بود که متاسفانه تا به امروز تحقق نیافته است.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: جاده‌ای که خداوند متعال آن روز باز کرد جاده‌ی پیروزی خون بر شمشیر بود و بنیان گذار انقلاب اسلامی رهروی این جاده بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی متذکر شد: پیمودن این مسیر از ۴۰ سال پیش تا به امروز باعث جمع شدن استکبار از یک گوشه‌ی جهان بود. 

وی افزود: امروز استکبار ستیزی توسط انقلاب به همه جا صادر شده است که در راستای تحقق همان وعده‌ی خداوند برای گسترش عدل نبوی و اسلام است، حلقه‌ی اول این استکبار ستیزی شهادت و شهیدانی همچون شهید شوشتری هستند، جریان شهادت جریانی است که به عنوان مبارزه در کنار انقلاب ادامه دارد و اینطور نیست که با پایان جنگ سفره‌ی شهادت جمع شده باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: شهید شوشتری از قافله‌ی شهیدان عقب نماند بلکه در یک نقطه‌ تاریخی بعد از رشادت‌ها و دلاوری‌هایش نائل شد و به شهادت رسید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز انقلاب و مبارزه تمام نشده است، تصریح کرد: سال‌های انقلاب طرف مبارزه ما پاسبان شاهنشاهی بود و امروز جریان رسانه‌ای صهیونیستی است.

وی افزود: تداوم این مبارزه دلالتی بر قدرت دشمن ندارد بلکه دلالت بر قدرت ما و آرمان ما که شهادت است دارد و تا به آن نقطه‌ی تعالی که شهادت است نرسیم مبارزه را ادامه می‌دهیم.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: جوانانی که آرزوی شهادت دارند باید همچون شهید شوشتری در راستای توسعه‌ی اسلام و عدل در جهان تلاش کنند و پس از آن به مقام شهادت برسند.

نماینده ولی‌فقیه درخراسان رضوی با بیان اینکه دشمن از متحد شدن مسلمانان برای هدف گسترش اسلام عصبانی می‌شود، گفت: یمن تحریم شده از همه جا توانست یکی از نقاط مهم اقتصادی و نظامی دشمن را بزند و به همین دلیل مورد غضب و تحریم دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت، دشمن شناسی، جریان شناسی و تکلیف شناسی خودمان در مقابله با دشمنان برای ما ضروری است که با یادواره‌ی این شهدا محقق می‌شود.

انتهای پیام/ 70061

نظر شما