شناسهٔ خبر: 36443304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقدیر ازمردم مهران به نیابت ازمقام معظم رهبری

خبرگزاری صداوسیما

جمعی از روحانیون امروزبا حضور درمنازل مردم مهران به نیابت ازمقام معظم رهبری از خدمات انان به زائران اربعین حسینی تقدیر وتشکرکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رئیس سازمان تبلیغات کشور امروز  در حاشیه تقدیر معنوی از مدال خادمی زائران اربعین بر گردن مردم مهرانخانواده های مهرانی گفت  : همه مردم ایران  در کنار مسئولان قدردان خدمات رسانی گسترده و بی نظیر مردم مهران به واسطه پذیرایی از زائران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در مورد هدیه معنوی رهبر معظم انقلاب به خانواده های مهرانی یادآرو شد: این برنامه جلوه ای از تشکر رهبر معظم انقلاب از مردم مهران برای پذیرش زائران اربعین است که با حضور طلاب و به صورت خانه به خانه صورت گرفت.

 رئیس سازمان تبلیغات کشور افزود:در این برنامه160    نفر از طلاب اعزامی از استان های تهران، قم و ایلام در قالب 40 گروه با حضور در جمع بیش از پنج هزار خانوار مهرانی اقدام به توزیع بسته های معنوی شامل لوح تقدیر و تکه ای از فرش متبرک حرم رضوی کردند. 

در اربعین امسال بیش چهار میلیون نفر از مرز بین المللی مهران برای شرکت در آئین های معنوی تردد کردند. 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4169616"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2571603/4169616?width=400&height=300"></script></div>
دریافت فیلم

 

تقدیر ازمردم مهران به نیابت ازمقام معظم رهبری تقدیر ازمردم مهران به نیابت ازمقام معظم رهبری تقدیر ازمردم مهران به نیابت ازمقام معظم رهبری تقدیر ازمردم مهران به نیابت ازمقام معظم رهبری تقدیر ازمردم مهران به نیابت ازمقام معظم رهبری تقدیر ازمردم مهران به نیابت ازمقام معظم رهبری تقدیر ازمردم مهران به نیابت ازمقام معظم رهبری

نظر شما