شناسهٔ خبر: 36442028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نظام قدردان میزبانی مردم مهران از زائران اربعین است

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی روز چهارشنبه در حاشیه تقدیر معنوی از خانواده های مهرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه مردم ایران نیز در کنار مسئولان

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی روز چهارشنبه در حاشیه تقدیر معنوی از خانواده های مهرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه مردم ایران نیز در کنار مسئولان قدردان مردم مهران به واسطه پذیرایی از زائران هستند.

وی در مورد هدیه معنوی رهبری به خانواده های مهرانی افزود: این برنامه جلوه ای از تشکر رهبری از مردم مهران برای پذیرش زائران اربعین است که با حضور طلاب و به صورت خانه به خانه صورت می گیرد.

حجت الاسلان قمی یادآور شد: در این برنامه ۸۰ نفر از طلاب اعزامی از استان های تهران، قم و ایلام با حضور در جمع بیش از پنج هزار خانوار مهرانی اقدام به توزیع بسته های معنوی شامل لوح تقدیر و تکه ای از فرش متبرک حرم رضوی می کنند.

وی با بیان اینکه مردم مهران حق بزرگی بر همه دارند، اضافه کرد: زیرساخت های اربعین متناسب با افزایش هر ساله زائران باید توسعه یابد و مسئولان نگاه خاصی به مهران داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت مساله اربعین و مرز مهران سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد اداره ویژه در مهران را در دستور کار دارد.

دیدار با خانواده های شهیدان رحیمی و کرمی و جانباز چراغی و همچنین جمعی از بازاریان مهران از برنامه های حجت السلام والمسلمین قمی در سفر به مهران است.

آئین تجلیل از موکب داران و همچنین جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) فردا پنجشنبه 23 آبان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ایلام برگزار می شود. 

اربعین سال جاری بیش چهار میلیون نفر از مرز مهران عبور کردند.

انتهای پیام

نظر شما