شناسهٔ خبر: 36435539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع برای تکمیل اطلاعات خود فراخوان شدند

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی، از تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت کرد تا نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

محمدباقر قاصری، مدیر حج و زیارت خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد گفت: به منظور ساماندهی اولویت‌ها، اطلاعات و ارتباطات، از همه دارنگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت می شود نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو حج و زیارت به نشانی reserve.haj.ir  اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع لازم است اطلاعات خود را در سامانه یاد شده، تکمیل کنند، هدف از این فراخوان را اینگونه توضیح داد: دارندگان قبوض، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی کنند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت های باقی مانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان با آنها، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی امکان پذیر شود.

 

قاصری بیان کرد: ودیعه گذاران می توانند شخصا به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند و در صورت عدم دسترسی شخصی به سامانه می توانند به دفاتر زیارتی دارای مجوز مراجعه و با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار ریال (سه هزار تومان) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کنند.

 

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی اظهارداشت: به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت های تشرف، به ترتیب اولویت در همان سال اعلام می شود، ضمن اینکه اولویت های تشرف به حج سال آینده هم به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما