شناسهٔ خبر: 36422400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

بهترین شیوه انتقال مفاهیم در جامعه زبان هنر است/ جشنواره فیلم به همدان بازگردد

حاجی بابایی گفت: اگر بخواهیم مفاهیم را به جامعه منتقل کنیم بهترین شیوه انتقال، هنر است و به همین دلیل مردم برای هنرمندان احترام قائل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری شبستان از همدان، «حمیدرضا حاجی بابایی» در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان از سوی مردم همدان از هنرمندان حاضر در جشنواره تقدیر کرد و گفت: هنرمندان فضای شادی را برای مردم فراهم کردند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی وجود هنر در جامعه را ضروری دانست و  یادآور شد: هنر حرکت مینیاتوری تربیت انسان است و هنرمند زیبایی های انسان را می شناسد  و با هنرش به جامعه تقدیم می کند.

 

وی ادامه داد: اگر بخواهیم مفاهیم را به جامعه منتقل کنیم بهترین شیوه انتقال، هنر است و به همین دلیل مردم برای هنرمندان احترام قائل هستند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمادگی در استان همدان برای برگزاری برنامه های فرهنگی بسیار بالاست، اظهار کرد: درخواست ما این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رایزنی های لازم را برای بازگشت جشنواره فیلم کودک و نوجوان به همدان انجام دهد.

 

وی افزود: همدان یکی از آماده ترین استانها برای اجرای برنامه های فرهنگی در کشور به شمار می رود و سالن های زیادی در استان ساخته شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه همدان به عنوان نماد فرهنگی کشور بیش از این باید مورد توجه فرهنگی قرار گیرد تصریح کرد: آمادگی استان بالاست و توقع داریم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک کند و باز هم جشنواره فیلم کودک و نوجوان به همدان بازگردد زیرا همدان این جایگاه ویژه را دارد‌.

 

حاجی‌بابایی تاکید کرد: در همان سال‌های میزبانی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان سالن‌های زیادی ساختیم و زیرساخت های بسیاری ایجاد کردیم، همدان آماده‌ترین شهر برای اجرای جشنواره فیلم کودک و نوجوان است.

نظر شما