شناسهٔ خبر: 36407880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جشنواره فیلم کودک به همدان بازگردد/ جای وزیر ارشاد بودم می‌آمدم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به همدان بازگردد گفت: همدان آماده‌ترین شهر برای اجرای جشنواره فیلم کودک و نوجوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان با بیان اینکه برای قدرشناسی از هنرمندان حاضر در این جشنواره از تهران آمدم تا در مراسم اختتامیه حضور یابم اظهار کرد: بنده جای وزیر ارشاد بودم در این رویداد بین‌المللی و مهم حضور می‌یافتم.

وی افزود: اگر در جامعه هنر نباشد  آن جامعه می‌میرد زیرا هنر حرکت مینیاتوری تقویت انسان است، هنرمند زیبایی‌های انسان را می‌شناسد و با هنر آن را به جامعه معرفی می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه برای انتقال پیام به جامعه بهترین شیوه استفاده ا هنر است و این مهم نیز با هنر شدنی است افزود: هنرمندان طیف گسترده‌ای هستند، مردم نیز احترام خاصی برای هنرمند قائل هستند.

وی با تاکید بر اینکه همدان به عنوان نماد فرهنگی کشور بیش از این باید مورد توجه فرهنگی قرار گیرد تصریح کرد: آمادگی استان بالاست و توقع داریم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک کند و باز هم جشنواره فیلم کودک و نوجوان به همدان بازگردد زیرا همدان این جایگاه ویژه را دارد‌.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: در همان سال‌های میزبانی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان سالن‌های زیادی ساختیم و زیرساخت های بسیاری ایجاد کردیم، همدان آماده‌ترین شهر برای اجرای جشنواره فیلم کودک و نوجوان است.

وی ضمن تشکر از اداره ارشاد گفت: مدیریت خوبی را از ارشاد در این جشنواره شاهد بودیم و از نهادهایی که کمک کردند نیز تشکر می‌کنیم که توانستیم میزبانی خوبی را داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما