شناسهٔ خبر: 36324902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تماشای بازی شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان رایگان است

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهربا بیان اینکه تماشای بازی شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان رایگان است گفت:سامانه الکترونیکی تهیه بلیت رایگان شاهین بوشهر و گل‌گهر سیرجان تا دقیقه ۷۵ بازی فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال،شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز میزبان گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه شهید نادر مهدوی است.

این بازی‌که از ساعت 17:45 دقیقه عصر امروز برگزار می‌شود شاهین شهرداری بوشهر در حالی به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان می‌رود که در 9 بازی این رقابت‌ها با یک امتیاز در قعر جدول لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران قرار دارد.

تیم شاهین شهرداری بوشهر بر اساس نگاه سرمربی این تیم امروز برای کسب سه امتیاز و نخستین پیروزی این تیم به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان می‌رود.

تیم گل‌گهر سیرجان نیز در 8 بازی گذشته 4 مساوی و 4 باخت در کارنامه خود دارد و  در جدول لیگ برتر یک پله از تیم شاهین بوشهر بالاتر است و بر اساس اظهار نظر سرمربی این تیم، رقابت امروز در بازی با تیم شاهین شهرداری بوشهر بسیار سخت است.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهربا بیان اینکه تماشای بازی شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان رایگان است گفت: حضور هواداران تیم شاهین در ورزشگاه شهید مهدوی مهم است چراکه راز ماندگاری و محبوبیت نام بزرگ شاهین وجود هوادارانی است که با تمام وجود در سخت‌ترین شرایط همراه و یاور تیم‌شان بوده‌اند.

سعید مسیگر با قدردانی از حمایت همه جانبه هواداران تیم شاهین که در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته‌اند تاکید کرد: امیدوارم در مصاف شاهین و گل‌گهر با تلاشی مضاعف و همه جانبه شاهد یک پیروزی شیرین برای سفید پوشان بوشهری باشیم.

وی با تاکید بر حضور پرشور هواداران بوشهری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر افزود: سامانه الکترونیکی تهیه بلیت رایگان شاهین بوشهر و گل‌گهر سیرجان تا دقیقه 75 بازی فعال است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما