شناسهٔ خبر: 36287802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کانون‌های روستایی هلال‌احمر در کرج تشکیل می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: کانون‌های روستایی وابسته به جمعیت هلال‌احمر با استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، در شهرستان کرج تشکیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم‌پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان فعال در سازمان جمعیت هلال‌احمر که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان ملی جوانان جمعیت هلال‌احمر در کرج انجام شد، با اشاره به ماهیت کار این جمعیت در اقدامات بشردوستانه گفت: با استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، کانون‌های روستایی وابسته به جمعیت هلال‌احمر در شهرستان کرج تشکیل می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه از برنامه‌ریزی‌های جمعیت هلال‌احمر و اهتمام در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان قدردانی به عمل آورد و مطرح کرد: در حادثه سیل اخیر اقدامات مؤثری توسط جمعیت سازمان هلال‌احمر در سطح استان و شهرستان انجام شده است. این سازمان به جهت ترکیب جوان بودن، متفاوت‌تر از سایر سازمان‌ها اهداف بشردوستانه را دنبال می‌کند.

قاسم پور اذعان کرد: جوانان ما در سطح کشور و استان البرز و شهرستان کرج همواره در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه به‌خوبی به میدان کمک به هموطنان شتافته‌اند و همینطور در مراسم راهپیمایی اربعین کمک‌های شایانی در زمینه خدمات امدادی، مذهبی و فرهنگی صورت گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان کرج بیان کرد: فرمانداری کرج هم در جایگاه نماینده عالی دولت در شهرستان با نگاه ویژه در کنار نیروی هلال‌احمر خواهد بود و هر زمان که لازم باشد، حضور در میدان کار را وظیفه انسانی خود می‌داند و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/س

نظر شما