شناسهٔ خبر: 35982528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیمنه استکبار پوشالی است/ فریب خوردگان با اظهار ندامت به دامن انقلاب برگردند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ایادی استکبار بدانند که هیمنه آن‌ها پوشالی است و نمی‌توانند در مقابل قهر انقلاب مقاومت کنند لذا کسانی که فریب دستگاه‌های اطلاعاتی غرب را خورده و در زمین آن‌ها علیه نظام فعالیت تبلیغاتی می‌کنند هرچه سریع‌تر توبه کرده و با اظهار ندامت به دامن انقلاب برگردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرکیومرث حیدری عصر امروز با حضور در تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه صاحب الزمان(عج) شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: امروز هم در مناطق شرقی و هم در غرب  کشور مسؤولیت حراست و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی را بر عهده داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور نیروهای ارتش در مرزهای کشور به معنی وجود تهدیدات نیست، بلکه برای امنیت بیشتر ایران اسلامی و جلوگیری از هرگونه تهدیدی علیه تمامیت ارضی کشور است.

وی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، ادامه داد: نیروی زمینی ارتش با قابلیت‌ها و امکانات خود در مرز خسروی امکان سفری ایمن و بی‌خطری را برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است تا مردم در کمال امنیت و آرامش این سفر زیارتی خود را انجام دهند.

حیدری ادامه داد: ایجاد بیمارستان صحرایی در مرز، ایجاد پل هوایی کرمانشاه، خسروی برای اورژانس هوایی، پایش ۲۴ ساعته منطقه بوسیله بالن هوایی، استقرار امکانات و نیروهای امنیتی ارتش در مرز، فراهم کردن تسهیلات در راستای خدمت به مردم از فعالیت‌های نیروی زمینی در استان کرمانشاه برای خدمت به زوار است که نشان دهنده  ولایتمداری و عشق به اهل بیت(ع) این نیرو است.

این مسئول نظامی، درادامه به دستگیری سرشبکه رسانه دروغین آمد نیوز اشاره کرد و گفت: ایادی استکبار بدانند که هیمنه آن‌ها پوشالی است و نمی‌توانند در مقابل قهر انقلاب مقاومت کنند لذا کسانی که فریب دستگاه‌های اطلاعاتی غرب را خورده و در زمین آن‌ها علیه نظام فعالیت تبلیغاتی می‌کنند هرچه سریع‌تر توبه کرده و با اظهار ندامت به دامن انقلاب برگردند چون دیر یا زود در دام اطلاعاتی فرزندان انقلاب گرفتار خواهند شد.

انتهای پیام/پ

نظر شما