شناسهٔ خبر: 35982661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امیر حیدری:

ایادی استکبار بدانند که هیمنه آن‌ها پوشالی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستگیری سرشبکه رسانه دروغین آمدنیوز اشاره کرد و گفت: ایادی استکبار بدانند که هیمنه آن‌ها پوشالی است و نمی‌توانند در مقابل قهر انقلاب مقاومت کنند.

صاحب‌خبر -

پادگان ابوذر دارای تقدس ویژه‌ای استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ ستاد «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 71 پیاده مکانیزه پادگان ابوذر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز هم در مناطق شرقی و هم در غرب کشور مسئولیت حراست و حفاظت از مرز‌های ایران اسلامی را بر عهده دارد.

وی افزود: حضور نیرو‌های ارتش در مرز‌های کشور به معنی وجود تهدیدات نیست بلکه برای امنیت بیشتر ایران اسلامی و جلوگیری از هرگونه تهدیدی علیه تمامیت ارضی کشور می‌باشد.

امیر حیدری با اشاره به بازگشایی مرز خسروی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش با قابلیت‌ها و امکانات خود در مرز خسروی امکان سفری ایمن و بی خطری را برای زوار اباعبدالله‌ الحسین علیه‌السلام فراهم کرده است تا مردم در کمال امنیت و آرامش این سفر زیارتی خود را انجام دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اذعان داشت: ایجاد بیمارستان صحرایی در مرز، ایجاد پل هوایی کرمانشاه - خسروی جهت اورژانس هوایی، پایش 24 ساعته منطقه بوسیله بالن هوایی، استقرار امکانات و نیرو‌های امنیتی ارتش در مرز، فراهم کردن تسهیلات جهت خدمت به مردم از فعالیت‌های نیروی زمینی در استان کرمانشاه برای خدمت به زوار است که نشان‌دهنده ولایتمداری و عشق به اهل بیت علیه السلام این نیرو است.

امیر حیدری در ادامه به دستگیری سرشبکه رسانه دروغین آمدنیوز اشاره کرد و گفت: ایادی استکبار بدانند که هیمنه آن‌ها پوشالی است و نمی‌توانند در مقابل قهر انقلاب مقاومت کنند لذا کسانی که فریب دستگاه‌های اطلاعاتی غرب را خورده و در زمین آن‌ها علیه نظام فعالیت تبلیغاتی می‌کنند هرچه سریعتر توبه کرده و با اظهار ندامت به دامن انقلاب برگردند، چون دیر یا زود در دام اطلاعاتی فرزندان انقلاب گرفتار خواهند شد.

پادگان ابوذر دارای تقدس ویژه‌ای است

امیر حیدری در ادامه بیان داشت: پادگان ابوذر دارای تقدس ویژه‌ای است و جایگاه بسیاری از شهدای والامقام می باشد به طوری که رهبر معظم انقلاب این پادگان را به دوکوهه غرب کشور تشبیه کردند.

وی تصریح کرد: امروز ما توفیق پیدا کرده‌ایم که در این مکان مقدس حضور یابیم و چند پروژه عمرانی شامل گازرسانی به منازل مسکونی، کارخانه سنگ‌شکن، فروشگاه مشارکتی اتکا، و پارک شادی، و کارگاه خیاطی جهت اشتغال خواهران را افتتاح نماییم که این پروژه‌ها حاصل تلاش و زحمات به بی‌شائبه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب آجا امیر آریانفر و فرمانده تیپ 71 سرهنگ شاطری است که از زحمات این برادران بزرگوار تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم.

وی در پایان بیان داشت: تمام تلاش ارتش و نیروی زمینی بر این است که از مناطق محروم، محرومیت‌زدایی کرده و زمینه رفاه و پیشرفت هر چه بیشتر این مناطق را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما