شناسهٔ خبر: 35952718 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | لینک خبر

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام

گزارشی از ۱۴ ساعت احساس مسئولیت و تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار وب دا، در این بازدید مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاون عملیات سازمان اورژانس کشور، معاون درمان، معاون بهداشتی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و مدیر روابط عمومی؛ دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام را همراهی نمودند.

 در ابتدای این سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از پایگاههای فوریت پزشکی مستقر در جاده مواصلاتی ایلام - مهران بازدید نمود و خدمات‌دهی دهی آنان به زائران اربعین حسینی را مورد ارزیابی قرار داد و از خدمات آنان تقدیر کرد.

وی همچنین در ادامه از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) مهران بازدید نمود و ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مسئولان، پزشکان و پرسنل؛ مشکلات و چالشها و نیازمندیهای این بیمارستان را با توجه به حجم بالای زائران مصدوم و بیمار بستری در آن را مورد ارزیابی قرار داد و دستوراتی در جهت رفع این مشکلات صادر کرد.

 دکتر کریمیان در ادامه از ستاد فرماندهی فوریت های پزشکی مستقر در شهر مهران نیز بازدید نمود و از نحوه اعزام آمبولانس ها، خدمات پیش بیمارستانی و ارتباط با کشور و تمامی کدهای فوریت پزشکی در سراسر استان ابراز رضایت نمود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه سفر خود به شهرستان مهران از زیرساخت‌های بهداشتی درمانی پایانه مرزی این شهرستان از جمله مرکز فوریتهای پزشکی، درمانگاه، گیتهای ورودی و خروجی زائران و محل استقرار نیروهای بهداشت محیط و مبارزه با بیماریها بازدید نمود و از احساس مسئولیت و زحمات خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی همکاران تقدیر و تشکر کرد.

 در بخش‌هایی از این بازدید از پایانه مرزی مهران دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر محترم اطلاعات، مهندس کرمی معاون امور عمرانی استاندار، سردار یاری فرمانده نیروی انتظامی استان و برخی از مسئولان استانی و محلی دیدار و گفتگو نمود و ضمن ارائه گزارشی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های مختلف به زائران اربعین حسینی؛ در رابطه با تعامل و همکاری‌ همگانی در ارائه خدمات مطلوب به زائران با آن بحث و تبادل نظر نمود.

 همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان مهران از بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در پایانه مرزی بازدید نمود و از خدمات دهی آنان به زائرین اربعین حسینی تقدیر کرد.

در بخش پایانی این سفر نیز دکتر کریمیان با حضور در محل استقرار جایگاه رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز ایلام؛ در مصاحبه‌ای اختصاصی به صورت زنده به تشریح گزارشی از وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه در ارائه خدمات به جمعیت میلیونی زائران و همچنین توصیه ها و پیام های بهداشتی در جهت حفظ سلامت زائران پرداخت.

نظر شما