شناسهٔ خبر: 3577547 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

???? ?? ????? ?? ???? ??????? ?????? ?????

???????????? ?????? ??? ?????? ??? ??? ?? ?? ???? ???? ?? ????? ?????? ???: ?? ??? ???????? ????? ????? ??? ????? ????? ??????? ? ?? ????????? ???????? ?? ??? ????? ???? ????.

صاحب‌خبر -

 منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پايان بازي اظهار كرد: به تمام بازيكنان ذوب آهن و سپاهان خدا قوت مي‌گويم. ممكن است اكنون صحبت از شكسته شدن طلسم داربي توسط سپاهان باشد اما بايد اذعان كنم كه امروز هم بسيار مقتدر بوديم و فوتبال خوبي را ارائه كرديم. تنها روي دو اتفاق دروازه ما باز شد البته نبود علي احمدي نيز در نحوه بازي ما و سپاهان تاثير گذاشت. آنها مي‌دانستند در نبود علي احمدي مي‌توانند از روي توپ‌هاي بلند به نتيجه برسند و همين تاكتيك را در دستور كار خود قرار داده بودند. تا حدودي نيز موفق بودند چرا كه صحنه‌اي كه منجر به خطاي پنالتي شد از روي يك توپ ارسالي بلند خلق گرديد.

وي افزود: براي اين كه توان دفاعي ذوب آهن را در توپ هاي بلند افزايش بدهيم، سينا عشوري را از خط هافبك به قلب خط دفاعي منتقل كرديم تا توپ هاي مستقيم سپاهاني‌ها را دفع كند كه انصافا عملكرد خوبي نيز داشت.

سرمربي ذوب آهن درباره قضاوت داوران اين بازي گفت: به نظر ما صحنه‌اي كه منجر به خطاي پنالتي شد، به هيچ عنوان خطا نبود اما از كارشناسان داوري مي‌خواهم پيرامون اين موضوع صحبت كنند.

ابراهيم‌زاده ادامه داد: تا قبل از دريافت گل دوم كاملا بر بازي مسلط بوديم. نيمه نخست شرايط ما به نسبت سپاهان بسيار بهتر بود اما در نيمه دوم نتوانستيم عملكرد نيمه اول را تكرار كنيم. محمد حسيني توپي را كه اگر رهايش مي‌كرد در درون دروازه سپاهان قرار مي‌گرفت با ضربه سر به بيرون زد و بهترين موقعيت ما را از دست داد. روي اشتباه خودمان گل‌ها را دريافت كرديم اما در نهايت به مجموعه سپاهان تبريك مي‌گويم و اين پايان كار ما نيست و براي رسيدن به عنوان قهرماني بايد بسيار قوي‌تر از اكنون كار كنيم.

سرمربي ذوب آهن در پاسخ به اين سوال كه آيا بازي هفته گذشته برابر سايپا را فداي داربي حساس اصفهان كرديد يا خير؟ چرا كه در آن بازي خلعتبري را تنها در دقايق پاياني بازي به ميدان فرستاديد تا سه اخطاره نشود، تصريح كرد: به هيچ عنوان ما نتيجه ديدار برابر سايپا را فداي اين مسابقه نكرديم در هر دو مسابقه ما با هدف تاكتيك‌ها و كارهايمان را دنبال مي‌كرديم. در اين بازي نيز مدافعين سپاهان بسيار هوشمندانه محمدرضا خلعتبري را بسته بودند با اين حال وي در نيمه نخست توانسته بود يك بار از زير فشار پرس مدافعين سپاهان خود را رها كند و ضربه‌اي را به سمت دروازه بزند.

ابراهيم زاده درباره شرايط محمد صلصالي ادامه داد: چند هفته بود كه محمد با مصدوميتي دست به گريبان بود. در اين بازي علي احمدي را به دليل سه اخطاره بودن و شاهين خيري را به خاطر مصدوميت در اختيار نداشتيم از همين رو بايد نفر ديگري را جايگزين آنها مي‌كرديم از همين رو صلصالي را در خط هافبك و سينا عشوري را در خط دفاعي به كار گرفتيم.

وي با بيان اين كه اگر در ضربات آخر بهتر دقت مي‌كرديم نتيجه به گونه ديگري رقم مي‌خورد، اذعان كرد:‌ نيمه دوم ذوب آهن صاحب توپ و ميدان بود اما روي ضربات آخر دقت نكرديم. به نظر من اگر پنالتي كه صورت گرفت و از نظر ما خطا نبود را داور بهتر قضاوت مي‌كرد نتيجه بازي به شكل ديگري رقم مي‌خورد.

ابراهيم‌زاده در پايان گفت:‌ فوتبال امروز به سمت سرعت پيش مي‌رود در اين ديدار نيز همچون ديدار برابر سايپا در سرعت تصميم‌گيري و سرعت فيزيكي كمي مشكل داشتيم به عنوان مثال بر روي صحنه‌اي كه گل دوم را دريافت كرديم اگر عشوري يك لحظه زودتر عمل كرده بود و توپ را منحرف مي‌كرد يانوش نمي‌توانست دروازه ما را باز كند.
 

نظر شما