شناسهٔ خبر: 35667701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جام حذفی؛

ماشین سازی 0 - پرسپولیس 1؛ رستگاری سرخپوشان در دقیقه 101

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- در چارچوب رقابت های فوتبال جام حذفی ایران و در مرحله یک شانزدهم نهایی، دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی در بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.
به گزارش آریا، شاگردان گابریل کالدرون با پیروزی در این بازی راهی یک هشتم نهایی شدند. وحید امیری در دقیقه 101 ناجی سرخ ها شد و گل پرسپولیس را به ثمر رساند.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری (دقیقه 65- محمد انصاری) ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی ( دقیقه 64- علی علیپور) و جونیور براندائو (دقیقه 74- احمد نوراللهی)
ترکیب ماشین سازی: حامد لک، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان‌جهان، شاهین ثاقبی (دقیقه 43- عزیز معبودی)، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل‌کثیر، محمد سهراب‌نژاد، سیدمحمد خرم‌الحسینی (دقیقه 62- محمد قادری) و ادواردو سانتوس
اخطار
محمد مسلمی پور از ماشین سازی
قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی است.
دقایق حساس:
دقیقه 10: شوت مهدی ترابی توسط حامد لک مهار شد.
دقیقه 11: ارسال وحید مرادی توسط حامد لک دفع شد و توپ برگشتی به صورت براندائو برخورد کزد و به نحو خطرناکی راهی اوت شد.
دقیقه 20: کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه به کنعانی‌زادگان رسید و ضربه برگردان این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 21: ضربه کاشته ارسالی ترابی به نحو خطرناکی از مدافعین ماشین سازی عبور کرد و به حامد لک رسید.
دقیقه28: پرتاب اوت بازیکنان ماشین‌سازی به عیسی آلکثیر رسید که شلیک این بازیکن جایی در چارچوب نداشت.
دقیقه 39: ضربه کاشته ترابی با واکنش حامد لک به کرنر رفت.
دقیقه 57: شوت محکم براندائو توسط حامد لک دفع شد و به کرنر رفت.
دقیقه 76: روی ضربه ایستگاهی مهدی ترابی با بشار رسن همکاری خوبی داشتند و شلیک تماشایی هافبک عراقی پرسپولیس را حامد لک با واکنش دیدنی به کرنر فرستاد.
دقیقه 80: حرکت مدافع ماشین سازی روی علی علیپور توسط داور پنالتی تشخیص داده شد. با اعلام پنالتی در برگزاری بازی وقفه ایجاد شد و نزدیک 8 دقیقه بازی به دلیل اعتراض بازیکنان و مادر فنی ماشین سازی متوقف بود.
دقیقه 88: ضربه پنالتی علی علیپور توسط حامد لک مهار شد.
دقیقه 101: (گل اول پرسپولیس) پاس تند و تیز بشار رسن عرض محوطه جریمه را طی کرد و در تیر دوم به وحید امیری رسید و این بازیکن با ضربه تمام کننده گل صعود پرسپولیس را به ثمر رساند.

نظر شما