شناسهٔ خبر: 35667232 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جام حذفی؛ ماشین سازی 0-1 پرسپولیس؛ رستگاری در دقیقه 101

رضا حسین زاده

پرسپولیس در یک بازی عجیب و جذاب به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب رقابت های فوتبال جام حذفی ایران و در مرحله یک شانزدهم نهایی، دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی در بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان گابریل کالدرون راهی یک هشتم نهایی شدند. وحید امیری در دقیقه 101 ناجی سرخ ها شد و گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم

ترکیب پرسپولیس:

  • علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد نادری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و جونیور براندائو

ترکیب ماشین سازی:

  • حامد لک، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده روح، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل کثیر، محمد سهراب نژاد، سیدمحمد خرم الحسینی، ادواردو دوسانتوس

گزارش بازی

این بازی در نیمه اول با حملات پرتعداد پرسپولیس همراه بود اما حامد لک با واکنش های خوب خود اجازه گلزنی به بازیکنان پرسپولیس نداد تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم این پرسپولیس بود که توپ و میدان را در اختیار گرفته بود. سرخ ها با حملات پرتعداد و متنوع سعی در گلزنی داشتند اما بازهم به سد محکمی به نام حامد لک خوردند. در دقیقه 79 علی علیپور در محوطه جریمه ماشین سازی سرنگون شد که داور اعلام پنالتی کرد. این آغاز حواشی بود. کادرفنی ماشین سازی که به پنالتی معترض بودند بازیکنان خود را به لب خط فراخواندند و سعی داشتند که تیم را بیرون بکشند اما بعد از 10 دقیقه بالاخره بازی از سر گرفته شد. علی علیپور پنالتی را زد که بازهم حامد لک درخشید و پنالتی را هم گرفت. داور 11 دقیقه وقت اضافه برای این بازی گرفت که در دقیقه 101 بالاخره دروازه یکی از دو تیم باز شد و وحید امیری موفق شد پاس بشار رسن را در دهانه دروازه به گل تبدیل کند.

پرسپولیس در نهایت این بازی را با نتیجه 1 بر 0 پیروز شد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

حامد لک

 

نظر شما