شناسهٔ خبر: 35663642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جشنواره «مدرسه عشق» در گیلان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان گفت: ششمین جشنواره «مدرسه عشق» با هدف نقش‌آفرینی در زمینه تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، کامیار مهدی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز حضور بسیجیان و نیروهای متعهد در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است زیرا دشمن در این عرصه، تمام ابزار و امکانات خود را علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران بکار گرفته است.

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و فعالان فرهنگی در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن ابراز داشت: حضور در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند اقدامات و کار جهادی است.

مهدی‌پور از برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" در گیلان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری ششمین دوره جشنواره "مدرسه عشق" در گیلان فرصتی مناسب برای بهره‌گیری از توانایی‌های هنرمندان و فعالان فرهنگی استان در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" در گیلان عنوان کرد: نقش‌آفرینی در تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری و هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج بخشی از اهداف این جشنواره است.

مهدی‌پور با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط در فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت استان گیلان یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" است افزود: شناسایی مهارت‌های فرهنگی و هنری بسیجیان و شبکه‌سازی آنها به‌منظور تولید آثار هنری و فرهنگی و الگوسازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص نیز از اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

وی ضمن تشریح بخش‌های مختلف جشنواره "مدرسه عشق" در گیلان بیان کرد: این جشنواره در 8 بخش و 44 عنوان نظیر بخش‌ تصویری، تجسمی، دیجیتال و مکتوب، سرود و موسیقی، پویانمایی، تئاتر و شعر و ادبیات برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نیز تا تاریخ 10 آذرماه 98 است.

به گزارش تسنیم، علاقمندان جهت شرکت در جشنواره "مدرسه عشق" می‌توانند آثار خود را از طریق سایت madreseheshgh.ir و نشانی پستی تهران، خیابان طالقانی، کوچه 10 خرداد، قبل از لانه جاسوسی و یا کدپستی 1583918133 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما