شناسهٔ خبر: 35654589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان:

ششمین جشنواره «مدرسه عشق» در گیلان برگزار می شود

رشت- معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره «مدرسه عشق» در این استان، گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ آذر ماه امسال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کامیار مهدی‌پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به اینکه ششمین جشنواره «مدرسه عشق» در استان گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران به کار گرفته است.

مهدی‌پور با تاکید بر لزوم حضور بسیجیان و نیروهای متعهد در مقابله با جنگ نرم دشمن، افزود: حضور در این میدان نیازمندان کار جهادی است لذا باید از ظرفیت هنرمندان و فعالان فرهنگی در این زمینه استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به توانایی بالای هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگی استان گیلان، گفت: ایجاد شور و نشاط در فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت یکی از اهداف این جشنواره است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: نقش آفرینی در تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری و هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج بخشی از اهداف این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی مهارت‌های فرهنگی و هنری بسیجیان، شبکه‌سازی بسجیان به منظور تولید آثار هنری و فرهنگی و همچنین جریان‌سازی و الگوسازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص بخش دیگر از اهداف پیش بینی شده برای این جشنواره است، ادامه داد: این جشنواره در هشت بخش و ۴۴ عنوان برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا ۱۰ آذر امسال است.

مهدی‌پور با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های تصویری، تجسمی، دیجیتال و مکتوب، سرود و موسیقی، پویانمایی، تئاتر و شعر و ادبیات برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت madreseheshgh.ir و نشانی پستی تهران، خیابان طالقانی، کوچه ۱۰ خرداد، قبل از لانه جسوسی و یا کدپستی ۱۵۸۳۹۱۸۱۳۳ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

نظر شما