شناسهٔ خبر: 35535435 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

2 کشته و 4 مصدوم براثر برخورد پژو 405 و پراید در زنجان

گروه استان ها- زنجان- رئیس پلیس راه استان از برخورد 2دستگاه خودرو در محور " زنجان - ماه نشان " خبرداد وگفت :این حادثه 2 کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عباس مظفری"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف در محور " زنجان – ماه نشان " ،واحدهای گشت انتظامی و پليس راه اين محور برای امداد رساني و بررسي بيشتر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: با حضور ماموران در محل ، طي بررسي هاي به عمل آمده و شواهد عيني موجود در صحنه مشخص شد2 دستگاه سواری پژو 405 و پراید با یکدیگر  برخورد کرده است .

سرهنگ مظفری بيان داشت : در این حادثه ، راننده و سرنشین پراید به دلیل حریق و شدت جراحات وارده در دم فوت و 3 سرنشین دیگر به همراه راننده پژو 405 مصدوم و برای مداوا با یک بالگرد به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال داده شدند .

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اينكه علت اين حادثه در دست بررسی است ، خاطر نشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگي و از انحراف به چپ و تغيير ناگهاني مسير و سبقت هاي غير مجاز خودداری کنند.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما