شناسهٔ خبر: 35449972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتشار سومین اثر مکتوب خبرنگار ابرکوهی با عنوان «نیک‌بخت»

«نیک‌بخت» نام سومین کتاب رحیم میرعظیم است که در قالب مجموعه کتاب‌های روایت ماندگار، منتشر شد.

صاحب‌خبر -

رحیم میرعظیم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه با بیان اینکه سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های روایت ماندگار که به بیان خاطراتی از شهید عزیز الله نیکوبخت می‌پردازد، تحت عنوان «نیک‌بخت» چاپ و منتشر شد اظهار کرد: نحوه نگارش کتاب نیک‌بخت نیز مانند اثر «فرشته یا آدمی» به گونه‌ای است که هر کس در کوتاه‌ترین زمان و از هر جای کتاب که خواندن را آغاز کند، می‌تواند با بخشی از خصوصیات شهید و زندگی وی آشنا شده و برای این آشنایی نیاز نیست که الزاماً از ابتدا تا انتهای کتاب را مطالعه کند.

میرعظیم خاطرنشان کرد: نیک‌بخت، در قالب 71 خاطره، زندگی شهید نیکوبخت را که برخی از ویژگی‌های جالب شخصیتی، نمازهای زیبا، اطلاعت پذیری از پدر، مهربانی و صله‌رحم و همچنین نحوه شهادت شهید است را به تصویر می‌کشد.

وی اضافه کرد: کتاب نامبرده دارای 104 صفحه است که در قطع رقعی توسط انتشارات فرهنگستان ادب منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شایان ذکر است نویسنده کتاب‌های «فرشته یا آدمی»، «یک هفته در جهنم» و «نیک‌بخت»، با تجربه بیش از 20 سال کار خبری تلاش دارد تا در مجموعه روایت ماندگار، خاطراتی از شهدا را در قالبی که به داستان کوتاهِ کوتاه نزدیک است، بیان کرده و بتواند گروه‌های سنی مختلف را مخاطب قرار دهد.

در حال حاضر دو کتاب دیگر نیز از رحیم میرعظیم در حال طی مراحل ویراستاری و انتشار است.

انتهای پیام/90027

نظر شما