شناسهٔ خبر: 35414434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خبر داد:

آمادگی ۱۷۰ ناوگان باری خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اربعین

بیرجند- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: تاکنون بالغ بر ۱۷۰ دستگاه ناوگان باری برای خدمت به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده اند.

صاحب‌خبر -

جعفر شهامت در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، برنامه ریزی و هماهنگی برای حمل و نقل زائرین و لوازم مورد نیاز شان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۷۰ دستگاه ناوگان باری برای خدمت به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده اند، افزود: پرونده ۱۴۰ دستگاه با مراجعه مالکین و رانندگان در ستاد عتبات عالیات استان تکمیل شده و برای حمل موکب ها و سایر اقلام مورد نیاز به کشور عراق آماده هستند.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به حمل و نقل زائران توسط ناوگان ها بیان کرد: مسئولان کاروان ها در اسرع وقت نسبت به ثبت نام کاروان های تحت سرپرستی در سامانه سماح اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین از این مسئولان خواستاریم بعد از تکمیل مدارکی‌ مانند بیمه زائرین به تشکل های صنفی مسافری استان مراجعه و نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

 شهامت بیان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ در خراسان جنوبی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفرها به زائرین است.

نظر شما