شناسهٔ خبر: 35380188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر نیرو وارد شهرکرد شد

شهرکرد- ایرنا- وزیر نیرو و عضو کابینه دولت دوازدهم به منظور بهره‌برداری از طرحهای آب و برق چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهرکرد وارد این استان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان در سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری طرحهای پست ۶۳ کیلوولت سفیددشت، مجتمع آبرسانی سیبک، طرح سیستم جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای فارسان، گندمان و بلداجی را بهره برداری می‌کند. 

همچنین با حضور وزیر نیرو  ۷۷ طرح برق چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۲ طرح برق‌رسانی استان آغاز می‌شود و طرح انتقال آب بن به بروجن در طول مسیر نیز مورد بررسی رضا اردکانیان قرار می‌گیرد.

آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی به ۱۲ روستای منطقه خانمیرزا و دیدار از سدباباحیدر در استان از دیگر برنامه های سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح ملی آب بن به بروجن به طول خط انتقال ۱۱۲ کیلومتر در سال ۹۱ به تصویب رسید و با بهره برداری از این طرح مشکل آب ۱۱ شهر و ۱۳ روستای چهارمحال و بختیاری رفع می شود.
خشکسالی های ۹ سال متوالی این استان و خشکیدن و کاهش دبی بسیاری از منابع تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان موجب شده تا این طرح ملی اجرایی شود.

۲۰۹۷

نظر شما