شناسهٔ خبر: 35372798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آرامش قم در آستانه انتخابات حفظ شود

فرماندار قم با بیان اینکه شهر قم با حمایت نخبگان و مردم به سمت توسعه می‌رود گفت: انتظار این است که در آستانه انتخابات آرامش در شهر حفظ شود؛ مسائل شخصی برخی افراد و مسؤولان ربطی به مسؤولیت آنها ندارد چون فیلترهای لازم را طی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری امشب در جلسه شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای شهر برای این به وجود آمد که مردم سرنوشت خود را در دست گیرند اظهار کرد: هرچند مخالفت‌هایی با وظایف شوراها وجود دارد اما در این چندسالی که شوراها به وجود آمده‌اند شاهد توسعه چشم‌گیری در شهرها هستیم، شاید اگر دست دولت هم بود همین اتفاق می‌افتاد ولی این مشارکت مردم جای شکر دارد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و قابل قبول شورای شهر و شهرداری گفت: عملکرد شورا و شهرداری در راستای حقوق مردم بوده و جهت‌گیری مثبت در راستای تحول و توسعه شکل گرفته و استفاده بیشتر از سرمایه‌گذار می‌تواند این مهم را نزدیک‌تر سازد.

فرماندار قم با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد در نقاط مختلف شهر تصریح کرد: این نشان می‌دهد که شهرداری فعال است و در این شرایط نامساعد اقتصادی با این وسعت پروژه‌های عمرانی در شهر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه شهر قم با حمایت نخبگان و مردم به سمت توسعه می‌رود گفت: انتظار این است که در آستانه انتخابات آرامش در شهر حفظ شود؛ مسائل شخصی برخی افراد و مسؤولان ربطی به مسؤولیت آنها ندارد چون فیلترهای لازم را طی کرده‌اند؛ سرکشیدن به مسائل شخصی زندگی مردم فایده‌ای ندارد و صرفا در مسیر اغراض سیاسی است و انتظار از شهر کریمه هم این نیست که چنین حواشی‌ حول و حوش شهر باشد.

حیدری با تاکید بر اینکه ایرادات هیأت تطبیق برای اذیت کردن شورا یا مانع‌تراشی نیست خاطرنشان کرد: شهرداری در مناطق مختلف شهر پروژه‌های ارزشمند فعال اجرا کرده و امید است شهرداری عنایت ویژه به منطقه محروم مرکز شهر همچون نوبهار داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری در ایام محرم بی‌نظیر بود تصریح کرد: در این ایام خصوصا تاسوعا و عاشورا در مرکز شهر تردد زیادی داشتیم و نظافت شهر زبان‌زد بود و شاهد اقدام شایسته بودیم.

انتهای پیام/2258

نظر شما