شناسهٔ خبر: 35327746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

استراماچونی در اندیشه کسب اولین پیروزی/ مصاف جذاب مدعیان در اصفهان

آندره‌آ استراماچونی امیدوار است در هفته سوم لیگ برتر فوتبال موفق شود اولین پیروزی را برای استقلال رقم بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سوم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار استقلال در خانه نفت مسجدسلیمان به میدان می‌رود.

نفت مسجدسلیمان - استقلال

حضور استقلال در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر زیبنده نام این تیم نیست اما آبی‌پوشان در چند فصل اخیر عادت کرده‌اند که لیگ را با نتایجی ضعیف آغاز کنند و در میانه راه با کسب نتایج خوب نهایتاً در رده سوم قرار گرفته‌اند. استقلال فصل را با آندره‌آ استراماچونی آغاز کرد و در دو هفته ابتدایی در وقت‌های تلف‌شده غافلگیر شد. آبی‌ها در هفته نخست برابر ماشین‌سازی و در هفته دوم مقابل فولاد در وقت اضافه گل خوردند تا با یک شکست و یک تساوی وارد هفته سوم شوند.

حریف این هفته استقلال، تیم نفت مسجدسلیمان است. تیمی که در دو هفته ابتدایی موفق به کسب دو امتیاز شده و در رتبه دهم جای گرفته است. شاگردان مهدی تارتار با کسب تساوی برابر تراکتور و صنعت نفت آبادان ثابت کردند که حریف سرسختی برای استقلال هستند و احتمال آنکه شاگردان استراماچونی موفق به کسب کل امتیازات مسابقه نشوند زیاد است.

ذوب‌آهن - تراکتور

تقابل شاگردان علیرضا منصوریان با بازیکنان مصطفی دنیزلی در نوع خود جالب است. ذوب‌آهن با یک امتیاز در رده سیزدهم ایستاده اما تراکتور با چهار امتیاز در رده ششم است. تیم منصوریان در حسرت پیروزی است اما تراکتور با شکست پرسپولیس ثابت کرد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تیم پیروز مسابقه امروز بدون شک شرایط بهتری در جدول پیدا می‌کند، ذوب‌آهن می‌تواند از نیمه پایینی جدول جدا شود و تراکتور در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد.

سایپا - نساجی مازندران

نمره ابراهیم صادقی در سایپا تا اینجا خوب بوده است. نارنجی‌پوشان با چهار امتیاز در رده چهارم ایستاده‌اند و این فرصت را دارند تا با برتری در دیدار خانگی امروز به امتیاز هفت برسند و تا رده دوم صعود کنند. در مقابل نساجی مازندران که اندوخته چهار امتیازی دارد و جایگاه سوم را در اختیار دارد می‌تواند با کسب پیروزی خارج از خانه، ایستادن در رتبه دوم جدول را تجربه کند و رضا مهاجری را در زمره مربیان موفق لیگ نوزدهم قرار دهد.

شاهین بوشهر - پیکان

این دیدار مصاف تیم‌های بدون امتیاز جدول رده‌بندی است. پیکان و شاهین در دو بازی نخست بازنده بودند و در رتبه‌های پانزدهم و شانزدهم ایستاده‌اند. تساوی در مسابقه امروز موجب می‌شود تا پیکان پانزدهم و شاهین شانزدهم شود؛ اما برتری هر کدام از دو تیم آن‌ها را از قعر جدول جدا می‌کند. حسین فرکی می‌خواهد نشان دهد پیکان تیمی همیشه بازنده نیست و عبدالله ویسی نیز تلاش خواهد کرد تا ثابت کند شاهین بوشهر اتفاقی به لیگ برتر صعود نکرده است.

برنامه دیدارهای سومین روز از هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸
نفت مسجدسلیمان–استقلال تهران؛ ساعت ۱۹:۴۵/ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان
داور: محمدرضا اکبریان کمک‌ها: رضا سخندان – بابک داوری کمک‌داوران اضافی: مرتضی منصوریان – میثم حیدری داور چهارم: محمد عطایی ناظر: ایرج نظری

ذوب‌آهن اصفهان–تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۴۵/ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: حسن ظهیری – تورج عیوض محمدی کمک‌داوران اضافی: علی بای – سعاد وفاپیشه داور چهارم: محمد راهی ناظر: حسین خانبان

شاهین شهرداری بوشهر-پیکان تهران؛ ساعت ۱۹:۴۵/ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
داور: رضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی کمک‌داوران اضافی: احمد محمدی – عبدالنبی پورخلف داور چهارم: حسن یوسفی ناظر: حیدر شکور

سایپا تهران–نساجی مازندران؛ ساعت ۱۹:۴۵/ورزشگاه پاس قوامین تهران
داور: موعود بنیادی‌فر کمک‌ها: قهرمان نجفی -فرهاد مروجی کمک‌داوران اضافی: جواد رحیم‌زاده – امیر سامان سلطانی داور چهارم: علیرضا طاهرخانی ناظر: مسعود مرادی

انتهای پیام/4051/4048/پ

نظر شما