شناسهٔ خبر: 35326061 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

بازی‌های والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۹؛

قطر هم در برابر تیم ملی والیبال ایران تاب نیاورد/ ایران 3 قطر 0 / ایران جواز مسابقات انتخابی المپیک را کسب کرد+ جدول بازی های یکشنبه

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین روز رقابت های قهرمانی آسیا عصر امروز (شنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی قطر رفته است.

صاحب‌خبر -

العالم ـ ایران ـ ورزشی

بلند قامتان کشورمان دست اول بازی مقابل تیم ملی والیبال قطر را با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود به پایان بردند.

شاگردان ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم والیبال ایران دست دوم بازی را نیز به راحتی دست اول و با نتیجه 25 بر 15 قطر را شکست دادند.

با این برد، شاگردان کولاکوویچ صعود خود به مرحله دوم قطعی کردند همچنین جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را بدست آوردند.

رقابت های انتخابی المپیک قرار است دی ماه با حضور 8 تیم برتر آسیا به میزبانی چین برگزار شود.

تیم ملی والیبال ایران فردا (یکشنبه) ساعت 18:30 به مصاف استرالیا خواهد رفت.

والیبالیست های کشورمان دست سوم را در برابر تیم ملی قطر با نتیجه 25 بر 17 به نفع خود به پایان رساندند و یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداشتند.

تیم ملی والیبال ایران درحالی ساعت 18:30 دقیقه روز شنبه به مصاف تیم قطر رفته که عصر دیروز (جمعه) اولین بازی خود را در بیستمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا در برابر سریلانکا با پیروزی 3 بر 0 به پایان برد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا 2019 از صبح روز جمعه 22 شهریور ماه 1398 در ایران آغاز شده است.

بیستمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با حضور 16 تیم به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که در پایان، 8 تیم برتر این مسابقات می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک دی ماه به میزبانی چین را دریافت کنند.

شاگردان ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران درصورت کسب قهرمانی این دوره از مسابقات به بازی های المپیک راه خواهند یافت.

نظر شما