شناسهٔ خبر: 35316599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تیم ملی والیبال ایران به مصاف قطر می‌رود

تیم ملی والیبال ایران امروز شنبه در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف قطر می‌رود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 تیم ملی والیبال کشورمان امروز شنبه در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی والیبال قطر می‌رود، این بازی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

اخبار ورزشی- شاگردان کولاکوویچ در نخستین بازی خود روز گذشته برابر سریلانکا به پیروزی رسیدند تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشند.  

تیم ملی والیبال قطر هم در نخستین بازی خود روز گذشته با استرالیا قدرتمند بازی کرد و در نهایت با نتیجه ۳ -۲ شکست خورد تا شروع خوبی در این رقابت‌ها نداشته باشد. تیم ملی والیبال ایران  به همین دلیل پیش بینی می‌شود کار آسانی برابر قطری‌ها داشته باشد.  

شاگردان کولاکوویچ امسال سال پر تورنمنتی را پشت سر گذاشتند و از همان ابتدای ۹۸ در رقابت‌های مختلفی از جمله ۵ هفته لیگ جهانی رقابت‌های انتخابی المپیک حاضر شدند. تیم ایران در مجموع امسال شرایط خوبی داشته است.  

بلند قامتان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال نمایش خوبی داشتند و توانستند پس از ۵ هفته مسابقات سنگین در کشور‌ها مختلف برای دومین بار به فینال راه پیدا کنند و در نهایت به عنوان پنجمی برسند. آنها، اما در انتخابی المپیک با ۲ پیروزی و یک شکست نتوانستند سهیمه کسب کنند و حالا باید با حداقل صعود از گروه « د » این مسابقات به جمع ۸ تیم برتر برسند و سپس در مسابقات انتخابی المپیک با حضور ۸ تیم برتر همین بازی‌ها در چین به میدان بروند.  

تیم ملی کشورمان تاکنون در این رقابت‌ها به ۲ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و یک عنوان سومی رسیده اند و پیش بینی می‌شود در مسابقات امسال هم نمایش خوبی داشته باشند و قهرمان شوند. البته به گفته بسیاری بازیکنان، آنها شرایط ۱۰۰ درصد آمادگی را ندارند، اما قطعا رفته رفته بهتر می‌شوند و امید است تا به قهرمانی هم برسند.  

سرو قامتان پس از پایان این بازی‌ها باید بلافاصله به ژاپن بروند تا در مسابقات جام جهانی به میدان بروند.  

تیم ملی والیبال قطر 

قطری‌ها در والیبال آسیا تیم قدرتمند و قدری نیستند، آن‌ها در سال‌های گذشته، شرایط بهتری پیدا کرده اند و رفته رفته به روز‌های خوبشان نزدیک می‌شوند، قطری ها به تیم چند ملیتی معروف هستند و بهترین عنوانشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم به سال ۲۰۱۵ و همان مسابقاتی باز می‌گردد که به میزبانی تهران برگزار شد. عنابی پوشان در همان رقابت‌ها به عنوان چهارمی رسیدند تا بهترین جایگاهشان در این بازی‌ها را به دست بیاورند.  

تیم ملی قطر در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هم نمایش خوبی داشت و در نهایت به عنوان چهارمی دست یافت، آن‌ها در مسابقات باشگاهی آسیا هم در چند سال گذشته خوب بودند و تیم هایشان توانستند به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کنند، اما نکته جالب اینجاست که بیشتر بازیکنان آن‌ها را خارجی‌هایی تشکیل می‌دهند که ملیت قطر را گرفته اند.  

 

نظر شما