شناسهٔ خبر: 35302699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برخی با عدم شفاف‌سازی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفـت: متاسفانه برخی مسؤولان با عدم شفاف سازی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند مخصوصا در مسئله دختری که خودسوزی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس ازبندرلنگه، آیت الله  سید محمدجواد رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به محور مقاومت در منطقه، اظهار داشت: همان بچه‌هایی که با سنگ بر علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کردند امروز در جوانی ونوجوانی خود به جای سنگ باموشک تلافی می‌کنند این می رساند که مقاومت در منطقه رو به رشد و رژیم اشغالگر قدس وحامیش آمریکا رو به اضمحلال است.

وی افزود: سخنرانی سید مقاومت علامه سید حسن نصرالله درشب و روز عاشورا و تشبیه رهبری معظم  به حسین زمان و فرزند امام حسین(ع) واعلام حمایت ایشان از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان فرزند حسین(ع) و اینکه ما تو را تنها نمی‌گذاریم و اعلام حمایت کاربران عرب با شور و شوق از این جمله سید مقاومت و همچنین سخنرانی عبدالملک بدردین سید مقاومت یمن که رهبر انقلاب را عمود خیمه اسلام دانست و آمدن مقتدی صدر از عراق به ایران و شرکت در مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) و قرار گرفتن کنار سید مقاومت‌ها و اعلام حمایت حزب الله عراق از ایشان، دشمنان را واداشت برای خنثی کردن این اقدامات پرشور حسینی دست و پا بزنند.   

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: چهار کشور عربی وابسته، عربستان، مصر، بحرین وامارات را وادار کردند که در مقابل ایران موضع گیری کنند در حالی که خودشان مردم یمن را مورد هجوم قرار دادند و بمب باران‌ها قرار دادند و معروف شدند به ائتلاف کودک‌کش و مردم را آواره کردند الان می‌گویند ایران مقصر است و چرا دخالت می‌کند.

آیت الله رکنی بیان داشت: دشمنان با کمک برخی از عوامل داخلی دختر آبی را درست کردند وجنجال به راه انداختند ومتاسفانه در داخل بعضی از هنرمندنماها هم اظهار نظر کردند، و مسائل فوتبال را پیش کشیدند که چرا زن‌ها نیایند برای تماشای فوتبال، وزیر ورزش، رئیس دفتر ریاست جمهور هم  اظهار نظر کردند متاسفانه من باید بگویم در این قضیه ومشابه این قضایا دشمن دنبال یک روزنه است که پیدا کند و برعلیه ما به کار ببرد.

وی یادآور شد: وقتی دشمن هیچ چیزی برعلیه ما پیدا نکرد سعی می‌کند در داخل موضوعی را درست کند یک روز سگ‌کشی درست می‌کند که مثلا فلان جا شهرداری سگ‌ها را می‌کشد، شما دارید انسان‌های بی‌گناه را می‌کشید ککتان نمی‌گزد حالا یک جایی شهرداری یک حرکتی انجام داده می‌گویید ایران سگ کشی راه انداخته است وعده‌ای هم در داخل راه میفتند وحمایت می‌کنند.

امام جمعه بندرلنگه گفت: متاسفانه برخی مسؤولان با عدم شفاف سازی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند مخصوصا در این مسئله ، دختری که ناراحتی اعصاب دارد وداشته وبارها بستری بوده باید همان موقع که با نیروی انتظامی درگیر ودستگیر شد باید اعلام میکردند وبا احضار خانواده وی را به بیمارستان اعصاب وروان معرفی  و مراقبت می‌کردند وتا بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص نشود.

رکنی خاطرنشان کرد: ما باید اول این کارها را می کردیم وما بارها از این دست قضایا را شاهد بودیم چرا مراقبت نمی کنیم نه اینکه پس از فوت این فرد، مصاحبه بدهیم در صورتی که با پدر ومادر وافراد خانواده قبل از فوت مصاحبه می‌شد نه نوش دارو بعد مرگ سهراب، اهمیت پیشگیری بهتر از درمان است تا کی ما باید در معرض آزمون وخطا باشیم 

وی افزود: آیا مشکلات مردم ما فقط نرفتن زنان به ورزشگاه وتماشای فوتبال است، مشکلات دیگری واقعا نیست در این کشور، مشکل معیشت، بیکاری، امرار معاش مردم، گرانی، بدبختی‌هایی که مردم با آن دست به گریبان هستند اینها هیچکدام مسؤولان دولتی به آن توجه نمی‌کنند فقط مسئله نرفتن زن‌ها به ورزشگاه مسئله روز شده ، یعنی اگر خانمی به ورزشگاه نرفت برای کف و سوت نرفت به جایی برمی‌خورد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: گاهی در عینی که دوست هستیم در زمین دشمن بازی می‌کنیم آیا در کشورهای غربی کسی کشته نمی‌شود؟ خودکشی نمی‌کند ؟در همین کشور آمریکا که اسلحه آزاد است روزانه تعداد زیادی در ایالت ها کشته می‌شوند و در حالی که در داخل برای سگ کشی جنجال راه می اندازند اما وقتی سگ خانگی به زن باردار در اصفهان حمله کرد صدایشان در نمی آید مشخص است که اینا از غرب خط می‌گیرند ومرفهین بی‌درد هستند.

آیت الله رکنی در پایان گفـت: امروز که قاضی القضات ما برای مبارزه با فساد آمده، داد و قال راه می‌اندازند واین موضوع را به حاشیه می‌کشانند واین افراد فاسد ومال مردم خور را که دستگیر شدند برای اینکه این ها را تحت شعاع قرار دهند قضیه یک دختر خانمی که خود را آتش کشیده بزرگ می‌کنند.

انتهای پیام/88028

نظر شما