شناسهٔ خبر: 35301251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقیبان ۴ تکواندوکار ایران در گرندپری ژاپن مشخص شدند

تهران- ایرنا- قرعه‌کشی دومین روز مسابقات گرندپری ژاپن انجام شد و رقیبان آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، سجاد مردانی و سعید رجبی مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از بامداد امروز با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر چهار وزن المپیکی مردان و زنان در «چیبا» ژاپن آغاز شد و سه روز ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلامی، فردا ۲۳ شهریور و در روز دوم این رقابت‌ها، پیکارهای اوزان ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد که آرمین هادی پور و فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم و سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندوکاران کشورمان در این روز هستند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم در نخستین دیدار خود با «آدرین ویسنته» قهرمان اروپا از اسپانیا مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف «تای هون کیم» از کره جنوبی قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ می‌رود.  

آرمین هادی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در پایین جدول ابتدا با «لئون گلاسنویک» از کرواسی دیدار خواهد کرد و در صورت برتری باید برنده دیدار ترکیه و پرتغال را از پیش رو بردارد.

سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در اولین گام با «رافائیل آیوکائف» از روسیه مبارزه می‌کند؛ در دومین دیدار نیز باید برنده دیدار ترکیه و آمریکا را شکست دهد.

سعید رجبی در همین وزن و پایین جدول نیز در نخستین گام به مصاف «کارلوس سانسورس» از مکزیک نایب قهرمان جهان ۲۰۱۹ می‌رود و در ادامه «کیو دون این» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ و قهرمان آسیا ۲۰۱۸ را باید از پیش‌رو دارد.

در رقابت‌ها امروز میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که پس از برتری بر حریفان خود در مراحل ابتدایی در یک چهارم برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

در رقابت مرحله یک چهارم نهایی، حسینی با نتیجه ۱۰ بر ۲ احمدی را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

 به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

نظر شما