شناسهٔ خبر: 35299100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تکواندوی گرندپری ژاپن/ مبارزه میرهاشم حسینی و سروش احمدی برای صعود به نیمه نهایی

71506

نمایندگان ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم رقابت‌های گرندپری ژاپن، با کسب دو برتری مقابل رقیبان خود باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندوی گرندپری ۲۰۱۹ در ژاپن، سروش احمدی و میرهاشم حسینی نمایندگان وزن ۶۸- کیلوگرم ایران به مصاف رقیبان‌شان رفتند.

میرهاشم حسینی در دور نخست با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ مقابل روبن ناوا از مکزیک به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف خاویر پرز از اسپانیا رفت و در پایان راند دوم با نتیجه قاطع ۲۲ بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

سروش احمدی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن نیز در دور نخست برابر کنستانتینوس کامالیدیس، نایب قهرمان ۲۰۱۶ اروپا از یونان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. وی در دومین مبارزه و در یک هشتم نهایی باید به مصاف احمد ابوغش، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اردن می‌رفت که به علت غیبت حریف، پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

سروش احمدی و میرهاشم حسینی باید در دور یک چهارم نهایی به مصاف هم بروند.

این رقابت‌ها G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و هم‌چنین به ترتیب پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

هدایت تیم ملی تکواندوی ایران بر عهده فریبرز عسکری است.

انتهای پیام

نظر شما