شناسهٔ خبر: 35299952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صعود میرهاشم حسینی به نیمه نهایی گرندپری ژاپن با شکست سروش احمدی

71506

مبارزه دوتکواندوکار ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های گرندپری ژاپن، به سود میرهاشم حسینی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، میرهاشم حسینی و سروش احمدی نمایندگان وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در رقابت‌های گرندپری چیبا در ژاپن، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که این مبارزه با نتیجه ۱۰ بر ۲ به سود میرهاشم حسینی حسینی به پایان رسید و وی راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف ادیوال پونتس از برزیل می‌رود.

پیش از این میرهاشم حسینی در دور نخست با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ مقابل روبن ناوا از مکزیک به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف خاویر پرز از اسپانیا رفت و در پایان راند دوم با نتیجه قاطع ۲۲ بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

سروش احمدی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن نیز در دور نخست برابر کنستانتینوس کامالیدیس، نایب قهرمان ۲۰۱۶ اروپا از یونان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. وی در دومین مبارزه و در یک هشتم نهایی باید به مصاف احمد ابوغش، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اردن می‌رفت که به علت غیبت حریف، پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

این رقابت‌ها G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و هم‌چنین به ترتیب پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

نظر شما