شناسهٔ خبر: 35229527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

البرز

افتتاح فرودگاه پیام تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز: تمامی دستگاه های اجرایی باید با نگاهی کلان و استانی در جهت حل مشکلات فردگاه پیام گام بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ درویش پور با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تمامی ظرفیت ها و قابلیت های استان استفاده کرد گفت: راه اندازی مجدد فرودگاه پیام از جمله اقدامات اولویت دار استان البرز برای اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: با توجه به همجواری فرودگاه پیام با شهر تهران، علاوه بر شهروندان استان البرز مردم پایتخت نیز می توانند از فرودگاه پیام به عنوان پروازهای مسافرتی خود استفاده نمایند.

درویش پور گفت: فرودگاه پیام باید به جهت دسترسی سریع و آسان شهروندان، زیباترین و امن ترین مسیرها را داشته باشد که در این امر ضرورت دارد شهرداری کرج اقدات لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: تامین روشنایی و احداث دور برگردان در مسیرهای دسترسی به فرودگاه پیام نیز در اسرع وقت اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی افزود: ایجاد زیرساخت ها به ویژه تامین آب فرودگاه و تخصصی آبهای سطحی برای این منطقه نیز لحاظ شود.

وی گفت: داخل مجموعه فرودگاه باید با توجه به الزامات محیط زیست و استانداردهای جهانی تجهیز و آماده سازی شود.

درویش پور ادامه داد: اولین پرواز فرودگاه پیام در روز تاسوعای حسینی به مقصد مشهد مقدس خواهد بود.

وی اشاره کرد: با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های البرز می توان در جهت زیباسازی فرودگاه و افزایش پروازهای مسافرتی استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی افزود: انتظار می رود با پیگیری های اثر بخش تمامی دستگاه های اجرایی البرز در اسرع وقت فرودگاه پیام راه اندازی شود.

نظر شما