شناسهٔ خبر: 35223818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آب شرب خرم‌دره از بالاترین استانداردهای موجود برخوردار است

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افتتاح رسمی تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره گفت: آب شرب خرمدره از بالاترین استانداردهای موجود برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مصطفی اکرمی با اشاره به افتتاح رسمی تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره اظهار کرد: آب شرب خرم‌دره از بالاترین استانداردهای موجود برخوردار است.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای استان زنجان افزود: تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره با 520 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شده است.

وی افزود: با افتتاح تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره برداشت آب زیرزمینی برای شرب و بهداشت در دشت بحرانی ابهر و خرم‌دره کاهش و از افت آب‌های زیر زمینی در این منطقه پیشگیری به عمل خواهد آمد.

 اکرمی گفت: تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره ظرفیت تولید 400 لیتر آب در ثانیه را داراست که از این میزان 220 لیتر به شهر ابهر و 180 لیتر در ثانیه نیز به شهر خرم‌دره اختصاص دارد.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: با توجه به کیفیت ممتاز آب تحویلی از محل این تصفیه‌خانه، از مردم فهیم و با فرهنگ خرمدره انتظار می‌رود در مصرف آب مدیریت لازم را اعمال کنند.

انتهای پیام/73004/ق

نظر شما