شناسهٔ خبر: 34993385 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چهاردهمین نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه

تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه

رئیس جمهور روسیه: صنایع دفاعی هوایی روسیه از معدود صنایع دفاعی در جهان است که ارزش بسیار زیادی دارد و جهانیان به آن خیلی توجه می‌کنند

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، ولادیمیر پوتین در چهاردهمین «نمایشگاه ماکس 2019 روسیه» در شهر زوکوفسکی و در نشست خبری مشترک با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: این نمایشگاه, راههای متعددی را به روی ما برای مبادله صنایع دفاعی بین ترکیه و روسیه باز خواهد کرد و از توجه و اهتمام ترکیه و نیز اهتمام بین المللی به صنایع دفاعی روسیه به خصوص در این نمایشگاه سپاسگزاری می کنم.

رئیس جمهور روسیه افزود در روسیه توانمندی های بسیار زیادی وجود دارد و این توجه و اهتمام نیز بازتابی از مهارتهای روسیه در صنایع دفاعی است. صنایع دفاعی هوایی روسیه از معدود صنایع دفاعی در جهان است که ارزش بسیار زیادی دارد و جهانیان به آن خیلی توجه می کنند و به آن اهتمام می ورزند. ما به خوبی می دانیم این صنایع دفاعی و تجارت این صنایع دفاعی به روابط مشترک بین الملل به خصوص روابط دوجانبه بین روسیه و کشورهای دیگر نیز ربط پیدا می کند.

ما معتقدیم روابط چندجانبه قوی بین روسیه و کشورهای دیگر, بر روابط داخلی روسیه و بر توانایی های صنایع دفاعی و بر سرمایه گذاران بین المللی که در این قدرت صنعتی دفاعی سرمایه گذاری می کنند، بازتاب دارد. من معتقدم ضرورت دارد که این توانایی ها و صنایع دفاعی روسی را در حد توانمندی های جهانی و اهتمام جهانی ارتقا دهیم. ما همه علاقه مندان را در نمایشگاه صنایع دفاع هوایی جمع کرده ایم و این چهاردهمین نمایشگاه سالیانه ای است که برگزار می شود. خوشحالیم که علاقه مندان را در این نمایشگاه می بینیم. از کسانی که آمده اند تا از آنچه که در قالب صنایع دفاعی روسیه ساخته ایم، بازدید کنند سپاسگزاریم.

 پوتين: چین یک شریک اساسی برای این نمایشگاه محسوب می شود

رئیس جمهور روسیه ادامه داد: در حال حاضر چین یک شریک اساسی برای این نمایشگاه محسوب می شود. روسیه نمونه های متعددی در زمینه های بالگرد و هواپیماهای بدون خلبان ساخته است و طرحهای جدیدی وجود دارد و شما بازدیدکنندگان می توانید از همه نمونه هایی که متخصصان روس, آنها را ساخته اند، دیدن کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه هایی را که تاریخی محسوب می شوند ببینید. از این نمونه ها در زمان روسیه فدرالی و شوروی سابق استفاده می شد. برخی نمونه ها نیز وجود دارند که تغییراتی در آنها ایجاد شده و به نمایش گذاشته شده است.

تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه تقدیر پوتین از توجه جهانی به صنایع دفاعی روسیه

نظر شما