شناسهٔ خبر: 34961373 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پایان جشنواره بیست و ششم هنرهای تجسمی جوانان + اسامی برگزیدگان

نمایندگی ایلام

اختتامیه بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در ایلام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رضوان صادق‌زاده، دبیر این جشنواره گفت: از دست‌اندرکاران استانی این جشنواره قدردانی می‌کنیم. این جشنواره نکات مثبت زیادی داشت که می‌تواند در جشنواره‌های بعدی به عنوان الگو مدنظر قرار داده شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهدی حقیقی از هنرمندان ارتباط تصویری که سه روز پیش از جشنواره دار فانی را وداع گفته بود، گفت: متاسفانه ۲۶ روز قبل از جشنواره یکی از داوران فوق‌العاده رشته کاریکاتور به نام شهرام رضایی دنیای خود را عوض و به ابدیت پیوست.

در این جشنواره یکی از شرکت‌کنندگان در روز سوم جشنواره به سربازی اعزام شد که اراده‌اش برای حضور در روزهای اول ستودنی است.

عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران ملی و استانی جشنواره گفت: از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در عمل نشان داد ایران فقط تهران نیست، سپاسگزارم.

وی با قدردانی از هماهنگی‌های به وجود آمده در ستاد استانی با حمایت‌های استاندار دغدغه مند و پرتلاش ایلام افزود: به همت این هماهنگی ها این جشنواره طبق پیش بینی های صورت گرفته به سرانجام رسید و ۲۰ دستگاه فرهنگی در این چند روز و قبل از آن پای کار بودند .

وی با قدردانی از میزبانی دانشگاه ایلام گفت: مفتخریم که میراث‌دار ۱۳۰ اثر این جشنواره در نگارخانه استاد صندوق آبادی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد هستیم.

هادی مظفری، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در قالب دل‌نوشته‌ای تلاش برای یک ربع قرن در جشنواره های هنرهای تجسمی را ستود و از میزبانی ایلام در جشنواره بیست و ششم قدردانی کرد.

محمد علی‌اکبری، رییس دانشگاه ایلام هم گفت: شما هنرمندان عزیز رونق‌بخش تابستان امسال در دانشگاه ایلام شدید و میزبانی دانشگاه ایلام هدیه ناقابل به هنرمندان، استاد صندوق آبادی استاد هنر ایلام و عمران خودآموز مدیر هنر استان بود.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی ، فصلنامه فرهنگ ایلام از نقاط همکاری دانشگاه و فرهنگ ارشاد اسلامی استان است.

در پایان این جشنواره پس از قرائت بیانیه داوران از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

اسامی برگزیدگان جشنواره بیست و ششم هنرهای تجسمی جوانان به شرح زیر است:

انتهای پیام

نظر شما