شناسهٔ خبر: 34895600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور وزیر بهداشت،

افتتاح کوهورت سلامتی و ایمنی ترافیک در تبریز

خبرگزاری صداوسیما

کوهورت(مطالعه هم گروهی) سلامتی و ایمنی ترافیک در تبریز با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی این طرح برای نخستین بار در کشورهای مدیترانه شرقی در مرکز ترافیک و کلینیک سلامتی و ایمنی تبریز اجرا می شود.

کوهورت سلامت و ایمنی ترافیک(پرشین) به عنوان اولین کوهورت جامع سلامت و ایمنی ترافیک در کشورهای مدیترانه شرقی یک طرح پژوهشی و مداخله ای است و با توجه به پیشتازی و ماموریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در توسعه دانش ترافیک و فراهم بودن زیرساخت ها از جمله کلینیک سلامت و ایمنی ترافیک، مرکز همکاری های علمی پلیس راهور و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز تحقیقات پیشگیری از آسیب و حوادث جاده ای و مرکز بین المللی حمایت از جوامع ایمن، این طرح در تبریز آغاز شده است.
در این طرح، سنجش های سطح خانوار، سلامت جسمانی و روانی، رفتار ترافیکی و سنجش های آزمایشگاه ترافیک در دو بخش پیش از حادثه و پس از حادثه با همکاری پلیس راهور مورد ارزیابی و مطالعه قرار می گیرد.

افتتاح ساختمان جدید اورژانس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا علیه السلام ، افتتاح ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شرکت در بیست و چهارمین همایش بین المللی جامعه ایمن از دیگر برنامه های سفر یک روزه سعید نمکی وزیر بهداشت به تبریز است.

نظر شما