شناسهٔ خبر: 34876002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پرونده قضایی داروسازی زهراوی کار دست مدیرعامل داد

دادگستری آذربایجان شرقی از وجود دو فقره پرونده تخلف شرکت داروسازی زهراوی خبر داده بود که این روزها شاهد استعفای مدیرعامل این شرکت بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، به دنبال استعفای «بهزاد محیط مافی» مدیرعامل شرکت داروسازی زهراوی تبریز، «حسین اسلامی» به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه منصوب شد.

این استعفا از سوی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، وابسته به سازمان تامین اجتماعی پذیرفته شد و حسین اسلامی که پیشتر معاونت مالی و اقتصادی این شرکت را بر عهده داشته و عضو هیات مدیره بود، به عنوان سرپرست جدید زهراوی منصوب شد.

بنابر این گزارش، ​پیش از این دادگستری آذربایجان شرقی از وجود دو فقره پرونده تخلف شرکت داروسازی زهراوی خبر داده بود که در دست رسیدگی است. یکی از پرونده‌های این شرکت که مربوط به تخلف در رابطه با امحای مواد اولیه بود که رأی بدوی آن صادر شده و در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

پرونده دیگری که برای این شرکت داروسازی در دستگاه قضائی آذربایجان شرقی ایجاد شده که هنوز منجر به صدور حکم نشده است.

گفتنی است، شرکت داروسازی زهراوی در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و به عنوان شرکت پیشگام در تولید داروهای مکمل در ایران و داروهای کپسول نرم، ضمن تولید داروهای مکمل در صدد تکمیل سبد داروهای جدید بیماران نفرولوژی – دیالیزی و پیوند اعضا و تولید داروهای بیوتکنولوژی و محصولات دارویی فوق تخصص و ارزشمند است.

نظر شما