شناسهٔ خبر: 34860278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل جدید داروسازی زهراوی منصوب شد

تبریز-ایرنا- در پی استعفای مدیرعامل شرکت داروسازی زهراوی تبریز، "حسین اسلامی" به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بهزاد محیط مافی چندی پیش از مدیرعاملی شرکت داروسازی زهراوی استعفا داده بود که از طرف مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، وابسته به سازمان تامین اجتماعی پذیرفته شد و حسین اسلامی که پیشتر معاونت مالی و اقتصادی این شرکت را بر عهده داشته و عضو هیات مدیره بود، به عنوان سرپرست جدید زهراوی منصوب شد.

شرکت داروسازی زهراوی در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و با راه اندازی کارخانه‌ای به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع و زیر بنای ۲۸ هزار مترمربعی در نزدیکی تبریز و در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید.

این شرکت به عنوان شرکت پیشگام در تولید داروهای مکمل در ایران و داروهای کپسول نرم، ضمن تولید داروهای مکمل در صدد تکمیل سبد داروهای جدید بیماران نفرولوژی –دیالیزی و پیوند اعضا و تولید داروهای بیوتکنولوژی و محصولات دارویی فوق تخصص و ارزشمند می‌باشد به نحوی که بسیاری از پروژه‌های مطالعاتی این شرکت داروهایی ست که برای نخستین بار در کشور تولید می‌شود.

شرکت داروسازی زهراوی، تولید کننده داروهای کپسول نرم در ایران و خاورمیانه است که در حال حاضر نیز بزرگ‌ترین تولید کننده داروهای ژل در منطقه می‌باشد.

سرپرست جدید داروسازی زهراوی در مراسم معارفه خود،  گفت: ما ضمن ادامه همکاری و ایفای تعهدات خود در قبال قراردادهای جاری، با جلب اطمینان و اعتماد مدیران شرکت Roche سوئیس به‌ عنوان یک شرکت تجاری پایدار و بلندمدت، در تلاش هستیم با ادامه تولید و عرضه داروهای با کیفیت در بازارهای داخلی و حوزه خاورمیانه در گسترش و توسعه همکاری‌های فی‌مابین و با هدف کسب انتفاع طرفین گام‌هایی موثری برداریم.

اسلامی اظهار داشت: انتظار داریم شرکت Roche نیز طبق توافق صورت گرفته، زمینه‌سازی‌ های فروش صادراتی را در محصولات فعلی و آتی برای شرکت زهراوی فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت داروسازی زهراوی یکی از شرکت‌های برتر از نظر کیفی است، افزود: این مجموعه بر برخورداری از ظرفیت‌های بیمانند تولیدی و GMP در داخل کشور،  از افتخارات صنعت داروسازی است.

اسلامی ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین و سایر سهامداران به زودی شاهد پشت سر گذاشتن و مرتفع شدن مشکلات کنونی باشیم.

وی اعلام کرد: زهراوی به روزهای خوب و پر افتخار خود بازخواهد گشت.

به گزارش ایرنا، پیش از این دادگستری آذربایجان شرقی از وجود دو فقره پرونده تخلف شرکت داروسازی زهراوی خبر داده بود که در دست رسیدگی است.

یکی از پرونده‌های این شرکت که مربوط به تخلف در رابطه با امحای مواد اولیه بود که رأی بدوی آن صادر شده و در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

پرونده دیگری که برای این شرکت داروسازی در دستگاه قضائی آذربایجان شرقی ایجاد شده است هنوز منجر به صدور حکم نشده است.

۳۰۳۸/۳۰۷۱

نظر شما