شناسهٔ خبر: 34836546 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سعید فتاحی:

بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال؛ فقط الکترونیکی

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال: بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال، فقط الکترونیکی و با کارت ملی خواهد بود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ آقای سعید فتاحی در خصوص اقدامات انجام شده قبل از آغاز لیگ برتر فوتبال افزود: با توجه به همت مسئولان باشگاه ها، وزارت ورزش و جوانان، صنعت و نفت الزامات امنیتی ورزشگا‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن بلیت‌ها گفت: فروش بلیت‌ها به صورت کاملا الکترونیکی است و تماشاچیان می‌توانند از محل کار یا منزل بلیت تهیه کنند و باشگاه میزبان موظف است که نحوه خرید بلیت را اطلاع رسانی کند و در اختیار مردم بگذارد.

مسئول مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه خریداری کردن بلیت افزود: ورودی ورزشگاه‌ها نصب شده است و همه باید از طریق کارت ملی، بلیت خود را خریداری کنند و همچنین باید کارت ملی خود را برای ورود به ورزشگاه همراه داشته باشند.

آقای فتاحی گفت: ورزشگاه‌ها مجهز به دوربین‌های مداربسته و صندلی‌ها شماره گذاری شده اند، هواداران و تماشاچیان موظفند روی شماره صندلی درج شده روی بلیت شان بنشینند و از طریق دوربین‌های داخل ورزشگاه شناسایی می‌شوند، مردم باید با رعایت قوانین به فرهنگ سازی این مهم کمک کنند تا ما هم بتوانیم مانند کشور‌های پیشرفته دنیا لیگ را برگزار کنیم.

وی با اشاره به جدید بودن سیستم الکترونیکی مسابقات افزود: از آنجایی که این سیستم جدید است و مردم هنوز آشنایی کامل با آن ندارند امکان دارد، در هفته‌های اول با مشکلات اندکی مواجه شوند و، اما از هواداران خواهش می‌کنیم، صبور باشند؛ دوستان ما در بحث فنی قول داده اند که با مهارت خود و کمک نیروی انتظامی مشکلات را به حداقل برسانند.

آقای فتاحی در خصوص برگزاری زمان بازی‌ها گفت: مسابقات ۳۱ مرداد با انجام بازی پرسپولیس و پارس جم جنوبی افتتاح می‌شود و همچنین چهار بازی دیگر در روز پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود.

مسئول سازمان لیگ فوتبال افزود: ۵۰ تا ۶۰ درصد از ورزشگاه‌ها برای هفته نخست آماده هستند که چهار ورزشگاه آن در حال حاضر آماده شده اند و چهار ورزشگاه دیگر تا ۲ روز آینده آماده خواهند شد.

وی از آمادگی طبقه نخست ورزشگاه آزادی، امام علی سیرجان، بنیان دیزل تبریز و شهدای شهر قدس خبر داد و گفت: ورزشگاه‌های نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن اصفهان، شاهین شهرداری بوشهر، فولاد خوزستان هم تا فردا آماده خواهند شد.

نظر شما