شناسهٔ خبر: 66387034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رئیس منچستر دست به دامان رفیق رونالدو شد!

دیدار سر جیم رتکلیف با خورخه مندس، ایجنت سابق کریستیانو رونالدو در حالی که منچستریونایتد برنامه های نقل و انتقالات تابستانی را آماده می کند در کانون توجه قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -
رئیس منچستر دست به دامان رفیق رونالدو شد!
کد خبر: 658688
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ۱۹:۳۰:۰۵

سر جیم رتکلیف، مالک مشترک منچستریونایتد، در حالی که شیاطین سرخ طرح‌های تازه خود را برای حضور قدرتمند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو طراحی می‌کنند، با خورخه مندس، ایجنت مشهور دنیای فوتبال دیدار کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، طبق اعلام رسانه‌ها رتکلیف در این جلسه از مندس با هدف بهبود استراتژی‌های نقل و انتقالات درخواست کمک کرده است.

به گزارش میرر، رتکلیف به امید استفاده از دانش و تماس‌های این نماینده به نفع منچستریونایتد، برای ملاقات با مندس وقت گذاشته است. مندس که قبلاً با رونالدو کار می‌کرد، در حال حاضر نماینده انبوهی از بازیکنان برتر از جمله ژائو نئوس هافبک بنفیکا است که به شدت با انتقال به اولدترافورد مرتبط شده است. رتکلیف مشتاق است تا تجارت نقل و انتقالات یونایتد را بهبود ببخشد. آن هم پس از اینکه شاهد شکست تعداد زیادی از خریدهای مطرح اخیر در باشگاه بوده است.

تعداد زیادی از ستاره‌هایی که در چند سال گذشته با رقم بسیار بالایی راهی یونایتد شدند نتوانستند عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهند. 

یونایتد در آستانه یک تابستان شلوغ بالقوه مشغول ایجاد تغییرات است. عمر برادا از منچسترسیتی به عنوان مدیرعامل وارد شده است و جیسون ویلکاکس به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه منصوب شده است. شیاطین سرخ همچنین می‌خواهند دن اشورث از نیوکاسل را به عنوان بخشی از برنامه‌های بازسازی خود اضافه کنند.

رتکلیف اخیراً در پادکست دوچرخه‌سوار بریتانیایی گراینت توماس، اطلاعاتی در مورد برنامه‌های نقل و انتقالات خود ارائه کرده است. او گفت: خرید امباپه آن‌قدرها هم هوشمندانه نیست!

 

نظر شما