شناسهٔ خبر: 34817196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام استعفا داد / انتقالم به آموزش و پرورش بنا به علاقه شخصی بود

مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: بنا به علاقه شخصی خود از سمت مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام استعفا داده و به آموزش و پرورش انتقالی می‌گیرم.

صاحب‌خبر -

مریم شادیوند مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: بنا به علاقه مندی شخصی و پیگیری (از سالها قبل) با درخواست از استاندار  و جلب موافقت وی به آموزش و پرورش انتقالی گرفتم و از سمت خود استعفا می‌دهم.

وی افزود: در سال‌هایی که به لطف خداوند، اعتماد دولت تدبیر و امید و حمایت مسوولین ارشد استان توفیق حضور در مناصب مدیریت سیاسی و اجتماعی را داشته‌ام در اثبات توانمندی و حقانیت زنان برای حضور در مناصب مدیریتی کوتاهی نکرده‌ام و امروزه دیگر تابوی عدم حضور زنان در مناصب مدیریتی استان شکسته شده و این مرهون همت بانوان و اعتماد مسولین ارشد استان است.

مدیر کل زنان و خانواده استانداری ایلام اضافه کرد: در شرایط این‌چنینی که زنان شایسته و توانمند اداری مجال تحقق یافتن این خواسته قدیمی بانوان را یافته‌اند و در عمل به اثبات رسانده‌اند, فضا برای بنده جهت پیگیری این علاقه مندی شخصی و قدیمی با عنایت به حضور بانوان توانمند هم استانی در مناصب متعدد مدیریتی مهیا شده است .

 گفتنی است، شادیوند در رزومه کاری خود سرپرستی فرمانداری دره شهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دره شهر و مدیر کلی دفتر امور بانوان و خانواده را دارند.

انتهای پیام/970821

نظر شما