شناسهٔ خبر: 34815836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمانشاه معرفی شد

خبرگزاری صداوسیما

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم امروزدر مراسمی به عنوان نماینده جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه معرفی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه، آئین تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور آیت الله تقوی نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.
آیت الله تقوی نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با تحلیل شرایط منطقه خاورمیانه گفت: شرایط منطقه و نقش ایران در خاورمیانه اثبات می‌کند آن‌ها که ادعای رهبری خاورمیانه را در سر دارند شکست خورده اند و کشوری که پیروز شده ایران است و این مهم حاصل تفکر اصیل اسلامی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.
وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولین وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: تلاش مسئولین وزارت جهاد کشاورزی در تامین معیشت مردم مهم است و با عبور از کشاورزی سنتی و علمی کردن امور می‌توان از فرصت تحریم‌ها پل پیشرفت را به سوی خودکفایی و رونق تولید بنا نهاد.
نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: اقتدار هر کشور در رونق تولیدات و معیشت مردم استوار است و هرکشوری این مهم را به دست آورد قطعا پیروز است و همه دستگاه‌ها در این راه خطیر می‌بایست جهاد کشاورزی را یاری دهند.
کار در عرصه کشاورزی می‌بایست با پشتوانه علمی باشد
آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به در پیش بودن عید غدیر گفت: امیر المومنین (ع) دعای کمیل را تقدیم به شخصیت کمیل کرده است و این بسیار مهم است و حضرت می‌فرماید هر کار و فکری باید پشتوانه علمی داشته باشد.
وی افزود: می‌توان با اقتصاد مقاومتی موضوع وابستگی به نفت و رونق تولید داخلی را اجرایی کرد، چرا که فرمایشات مقام معظم رهبری قطع به یقین علمی و کارشناسی است.
آیت الله علما سپس با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی کرمانشاه گفت: نخود، زعفران، زیتون از ظرفیت‌های خوبی در سطح استان برخوردار هستند و با اتکا به علم می‌توان آن‌ها را به فرصت پیشرفت استان تبدیل کرد.
نماینده، ولی فقیه در استان به موضوع کشت‌های اقتصادی و توانمندی کشاورزان کرمانشاهی اشاره کرد و گفت: علم حاکمیت و قدرت می‌آورد و می‌بایست با نگاه علمی به کشاورزی استان، زمینه پیشرفت آنرا فراهم نمود.
آیت علما افزود: به ۶ استاندار تاکید نمودم که کرمانشاه استان کشاورزی است و با این ظرفیت‌ها بیکاری جوانان بی معنی است.
وی با اشاره به زبونی کشور آمریکا در برابر ایران گفت: این منزلت ایران ناشی از ولایت پذیری مردم است و همین موضوع ایستادگی، امروز به الگویی برای جهان اسلام تبدیل شده است.
در این مراسم حجت الاسلام احمد یوسفیان نماینده سابق نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمانشاه تودیع و حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان نماینده جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه سازمانجهاد کشاورزی استان معرفی شد.

نظر شما