شناسهٔ خبر: 34811949 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در نشست خبری نمایشگاه کیف و کفش مطرح شد

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش ماشینی: برای نخستین بار، ۱۵۰ برند داخلی به صورت تخصصی در زمینه کیف و کفش رقابت می‌کنند

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای علی اژدرکش در نشست خبری نخستین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و کالا‌های ورزشی نشان‌های تجاری برتر افزود: این نمایشگاه برای نخستین بار در مجموعه ایران مال، از پنجم تا هشتم شهریور برگزار خواهد شد.
وی گفت: این نمایشگاه در دو طبقه لابی و طبقه اول مجموعه ایران مال، با مساحت ۱۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود و از ساعت ۱۴ تا ۲۲ میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.
آقای اژدرکش افزود: ۴ اتحادیه کفش ماشینی، سراجان و کیف، چرم مواد اولیه و کالا‌های ورزشی و همچنین ۱۶ اتحادیه و انجمن از شهر‌های تبریز، مشهد، قم، اصفهان، همدان و... در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.
­­رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش ماشینی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، رساندن تولید کننده به توزیع کننده است و در کنار این دو، طراحان صنعت پوشاک را هم خواهیم داشت.
وی درخصوص هزینه‌های برگزاری برای غرفه داران افزود: برای هر متر مربع فضای نمایشگاه،​ ۵۰ هزار تومان از شرکت کنندگان دریافت می‌شود که در مقایسه با هزینه برگزاری سایر نمایشگاها، ​بسیار ارزان و به صرفه است.
آقای اژدرکش گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و کالا‌های ورزشی کاملاً تخصصی برگزار می‌شود و از کشور‌های عراق و ترکیه در راستای تامین مواد اولیه، در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.
به گفته ­رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش ماشینی این نمایشگاه تخصصی است و در آن محصولی برای فروش عرضه نمی‌شود.

نظر شما