شناسهٔ خبر: 34811325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خرازی در حاشیه دومین همایش ملی تحلیل اطلاعات تاکید کرد؛

لزوم ادامه راهبرد مقاومت فعال در سياست خارجي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس شورای راهبردی روابط خارجی بر لزوم استمرار راهبرد مقاومت فعال در عرصه سیاست خارجی به منظور مقابله با زورگویی بیگانگان و تامین منافع ملی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آقای کمال خرازی در حاشیه دومین همایش ملی تحلیل اطلاعات درباره دستاورد‌های راهبرد مقاومت فعال از زمان کنار گذاشتن صبر استراتژیک در مواجهه با قدرت‌ها و لزوم استمرار آن، حق را ستاندنی دانست و افزود: طبعاً حق از جانب قدرت‌ها هدیه داده نمی‌شود و ما هم به عنوان ملتی که همواره مقاوم بوده و در چارچوب تامین حقوق مان تلاش کرده و خون‌های زیادی داده ایم از طریق مقاومت در برابر زورگویی‌های بیگانگان است که می‌توانیم حقمان را بگیریم.
وی گفت: آنچه در ماه‌های اخیر در چارچوب راهبرد مقاومت فعال و توازن در سیاست خارجی روی داد در همین چارچوب است که ما در مقابله با زورگویی‌های دیگران می‌توانیم حقوق مان را استیفا کنیم.
آقای خرازی تاکید کرد: امروزه ملت ایران سربلندند که در برابر فشار‌ها و زورگویی‌های امریکا و متحدانش توانستند مقاومت کنند و اقتدارشان را نشان دهند که این مسیر باید با تدبیر، عقلانیت و خردورزی ادامه یابد تا از این دوره‌ای که مشکلات زیادی از جانب بیگانگان بر ملت ایران وارد می‌شود بگذریم و ملت سربلند بمانند.

نظر شما