شناسهٔ خبر: 34766477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نباید مانعی سبب دوری مسلمانان از یکدیگر شود/استکبار در دشمنی با مسلمانان متحد است

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: بی‌شک جهان اسلام باید با هم باشند و اتحاد و اتفاق را در بین خود ایجاد کرده و هرگز چیزی باعث دوری آنها از یکدیگر نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار کرد: مسلمانان امروز در شرایط سختی رو به رو هستند که از هر سو دشمنان اسلام به آنها فشار وارد کرده و بدان‌ها ضربه می‌زنند بنابراین در چنین شرایطی باید باهم باشند.

وی تصریح کرد: ابرقدرت‌ها زورگو و استکبار جهانی با وجود اختلافاتی که با یکدیگر دارند اما بر علیه دین و بر علیه اسلام با یکدیگر متحد بوده و از این راه به مسلمانان آسیب وارد می‌کنند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه بیان کرد: بی‌شک جهان اسلام باید با هم باشند و اتحاد و اتفاق را در بین خود ایجاد کنند و هرگز چیزی باعث دوری آنها از یکدیگر نشود چون با وحدت است که مسلمانان قدرتمند شده و می‌توانند حیات داشته باشند.

وی در ادامه به کنگره عظیم جهان اسلام در مکه معظمه اشاره کرد و گفت: همه ساله میلیون‌ها مسلمان از هر مذهب و قوم و رنگ و از هر مملکتی در مکه حضور یافته و با یک لباس متحدالشکل، لبیک می‌گویند و جلوه‌ای زیبا از اتحاد خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/61024/ن

نظر شما