شناسهٔ خبر: 34765597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نهمین جشنواره بین‌المللی دف‌نوازی دف نوای رحمت در ایستگاه آخر

نهمین جشنواره بین‌المللی دف‌نوازی دف نوای رحمت با معرفی نفرات برتر به ایستگاه آخر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت ظهر امروز با معرفی گروه‌ها و نفرات برتر در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی بهمن سنندج به کار خود پایان داد.

در بخش گروه‌نوازی مقام سوم به گروه آوین یزد رسید، جایزه دوم به هم به گروه آراس از یزد اهدا شد و گروه نوانس از سنندج به مقام اول این بخش دست یافت.

در بخش مولودی‌خوانی این جشنواره نیز گروه محمد رسول‌الله از سنندج مقام سوم را کسب کرد، گروه بیدل از تربت جام خراسان رضوی به مقام دوم رسید و مقام اول جشنواره را گروه سوزی دل از سنندج از آن خود کرد.

براساس رای داوران آرینا آیوبی از سنندج در رده سنی 13 تا 19 سال مقام سوم را کسب کرد و الیسا قدسی از شهررضا اصفهان دوم و مهتاب کرامتی در جایگاه نخست نشست.

جایزه منتخب داوری هم براساس نظر داوران به تایماز محسنی از آذربایجان شرقی تقدیم شد.

جایزه ویژه دبیر نهمین جشنواره دف‌نوازی دف نوای رحمت تقدیم محمد مرادی از دف‌نوازان توانمند کشور شد.

در رده سنی 13 تا 19 سال مردان حسن‌زاده از مریوان رتبه سوم را کسب و علی صیادپور  از شهر امل مازنداران دوم و رضا دزایی‌پور از مازندران هم رتبه نخست این بخش را ازآن خود کرد.

در بخش تک نوازی بانوان در رده سنی بزرگسالان براساس رای داوران سیران ادیب‌فر از سنندج،  مژده رحمانی از سنندج و فاطمه دوستی از مشهد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

براساس نظر هیئت داوران در بخش تک‌نوازی آقایان رده سنی بزرگسالان متین رحمانی از سنندج  و آرمین رستگاری از بیجار به صورت مشترک سوم شدند و  علی اصغر کرمی از شهرستان امل استان مازندران جایگاه دوم این بخش را بدست آورد

مقام اول در بخش تک‌نوازی آقایان در رده سنی بزرگسالان نیز به عرفان مرادی از کردستان رسید.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما