شناسهٔ خبر: 34726311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: اردکان از سیستم اجرایی استان فاصله گرفته است

یزد- ایرنا - فرماندار اردکان گفت: این شهرستان با چالش صنعتی‌شدن روبروست و به همین دلیل عملاً ارتباط ما با ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان کم شده و از سیستم اجرایی استان فاصله گرفته‌ایم.

صاحب‌خبر -

 بهروز شهابی‌زاد سه‌شنبه شب در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و اصحاب رسانه اردکان ضمن تبریک دهه ولایت افزود: در حال حاضر دولت با کاهش فروش نفت و عدم تحقق درآمدهای خود روبروست اما این شهرستان از ثبات نسبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در گذشته از محل درآمد ارزش‌افزوده در شهرستان کارهای بسیار خوبی انجام‌شده است که هنوز هم ادامه دارد.

فرماندار اردکان تصریح کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان نیز بیشتر استفاده کنیم.

شهابی زاد در ادامه با اشاره به گستردگی فضاهای مجازی و لزوم بهره‌برداری از این ظرفیت، افزود: باید از پتانسیل و توانایی افرادی که دارای ادبیات، بیان، تخصص و قلم خوبی هستند در این فضا استفاده و به این فضا به‌عنوان یک فرصت نگاه کنیم.

فرماندار اردکان گفت: ذات خبرنگار و هنر او نقد کردن مسئولان است؛ اما آشنایی با قوانین و تنگناهای آن نیز لازم است و خبرنگاران باید بیشتر با ظرفیت‌های شهرستان و وظایف و امکاناتی که مدیران اجرایی دارند آشنا شوند.

وی، اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای را به رعایت اخلاق در بیان انتقادات و گفته‌های خود دعوت کرد و افزود: انتشار مباحث و موضوعاتی که هنوز قطعیت آن مشخص نشده بازتاب خوبی برای شهرستان ندارد و موجب تخریب وجهه شهرستان می‌شود، سربلندی اردکان باید برای همه ما مهم باشد.

شهابی‌زاد گفت: باید از موضوع خبر و ظرفیت رسانه‌ها در راستای توسعه شهرستان استفاده کرد، چالش‌ها و نقدها را با ادبیات محترمانه بیان کرد، مدیران شهرستان هم مکلف هستند که پاسخگوی رسانه‌ها باشند رسانه‌ها نیز باید مطالبه‌گری کنند.

در ادامه این نشست، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ضمن بیان مسائل و دغدغه‌های خود سؤالاتی را در موضوعات مختلف از فرماندار اردکان پرسیدند و در پایان نیز از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد .

۷۵۴۴/ ۶۱۹۷

برچسب‌ها:

نظر شما